Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 listopada 2012

Huh Gayoon feat. Ilhoon - My love with me 2012


Huh Ga Yoon feat. Ilhoon - Moja miłość ze mną

Dzień, kiedy odchodzi cała moja miłość jest
Kiedy podczas gdy jestem z tobą za twoim śmiechem
Pojawia się moja głupia chciwość i wiele tęsknych uczuć
I zastanawiam się, czy tam będziesz, być może nie

Jest już późno, więc zmierzam do domu
Ale ty, który złożyłeś ze mną obietnicę, nie wracasz
Moja droga z powrotem, kiedy próbuję się uśmiechać
Wydaje się taka dziwna i daleka

#Kiedy czuję się sama pomiędzy tymi cienkimi gałęziami
Będziesz mnie pamiętać w tak wielkim bólu?

##Ty, moja miłości zostań przy mnie
Tylko ty, jedyny na świecie
W brutalny dzień, jeśli ty też mnie zostawisz
Kiedy zataczam się, gdzie zostanę przytulona

Dzień, dzień, dzień i noc
Jeśli nie, to niebo i ziemia
Kiedy za sobą tęsknimy
Dzisiaj znowu wstaje księżyc i zachodzi słońce
Och moja miłość z
Wszystko miało miejsce, kiedy byliśmy młodzi
Połowa głupich słów, które wypowiedziałem
Nawet połowa z tej połowy nie dotarła
Czy dotarła moja szczerość?
Unikanie odpowiedzi nawet przed [pojawieniem] się pytania
Inaczej niż mężczyzna składanie obietnic, które nie mogły zostać dotrzymane
Po kilku nocach
Nawet nie czujemy winy
Bardziej niż ty, która byłaś trudna
Miłość była trudniejsza do utrzymania

#
##

Moja miłość z
Moja miłość z
Moja miłość, zawsze przy mnie bądź

Po utraceniu cię, gdzie zostanę przytulony?
Kiedy dla mnie jesteś ty, gdzie zostanę przytulony?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...