Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 2 listopada 2012

Yoseob & Daniel - First snow and first kiss


Yoseob & Daniel - Pierwszy śnieg i pierwszy pocałunek

Ta piosenka jest zadedykowana tobie
Moja pierwsza miłość
Moja jedna i jedyna
Zawsze będziesz moją dziecinką
Ta piosenka jest dla ciebie
I..
Wesołych świąt

Osoba, która czekała aż spadnie pierwszy śnieg
Osoba, która wierzyła, że nadejdzie szczęście
Czy przyjdzie, kiedy minie ta noc?
Czy miłość do mnie przyjdzie?
Osoba, która bezsennie czekała tą długą noc
Kiedy dzwonek dzwoni w moich uszach
Czy w święta spełnisz moje życzenie?

#Mając nadzieję, że dziewczyna w moich snach będzie mówić o miłości
Czekam na pierwszy śnieg
Na ulicach, gdzie spada pierwszy śnieg
Spotykając jej spojrzenie
Wzlatuję do nieba, trzymając ją w ramionach
Jesteś moją pierwszą miłością
Na ulicach, gdzie wymieniają miłość
Całując ją w usta
Spędźmy razem tą noc, na zawsze razem
Jesteś moją pierwszą miłością


Osoba, która zanim zauważyłem, ukradła moje serce
Myślę, że oddałem ci całego siebie, jesteś moją pierwszą miłością
Biała jak śnieg, bez mojej wiedzy
Miłość do mnie przychodzi
Gwiazdy na nocnym niebie dają nam swoje błogosławieństwo
Śpiewam jeśli tu jesteś
Nawet w wiejącym zimnym deszczu i ciemnej nocy, która na nas zstąpi
Moje serce nigdy się nie zmieni, obiecuję

#

Z nieba pada śnieg
Cieszę się, że jesteś w moim życiu
Cieszę się, że mogę iść
Ta drogą przy twoim boku
I obiecuję ci jedno
Że zawsze będę cię kochał i miłował
Życzę ci wesołych świąt

#

Wesołych świąt

angielskie tłumaczenie southkoreaaddict

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...