Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

Lee Seok Hoon - Because I like you 2012 tłumaczenie


Lee Seok Hoon - Ponieważ cię lubię

Byłem naprawdę ciekawy twojego przez wiele lat zamkniętego serca
I jakie miejsce poruszyło twoje serce
Zanim cię poznałem, nie lubiłem cię
Ponieważ ty, która nie mogłaś puścić swojego telefonu, wyglądałaś tak smutno
Gdzie oddałaś swoje serce, które oszczędzałaś?

#Czekasz cały dzień, mówisz, że masz się dobrze i w sekrecie płaczesz
Osoba, która cię do tego doprowadziła, nienawidzę tej osoby
Znajdź kogoś lepszego, kogoś kto nie zostawi cię samej
Jest w porządku nawet jeśli to nie ja jestem tą osobą

Jeśli to tak bardzo boli, to nie ma szans, że to miłość
Jeśli cię lubi i zależy mu na tobie, nie doprowadziłby cię do płaczu
Jesteś dla niego za dobra, więc nie staraj się go zadowolić

#

Pewnie mnie nie posłuchasz
I nie mogę się na ciebie złościć, ale
Ponieważ cię lubię

Kochanie kogoś nie musi być takie trudne
Tak jak nie mogę nic poradzić na swoje uczucia do ciebie, też pewnie tak masz
Ale pomyśl chociaż raz, że zawsze tu dla ciebie jestem
Wróć do tej siebie, która nigdy nie płakała - będę czekał, proszę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...