Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

BIGSTAR - Think 2012 tłumaczenie


BIGSTAR - Myślę

Przepraszam chłopcze... nie kocham cię
Nie chcę cię już widzieć/się już z tobą spotykać
BIGSTAR

Dlaczego mi to robisz, denerwujesz mnie? Dlaczego twój telefon jest wyłączony?
Jeśli masz zamiar odejść, powinnaś mi to najpierw powiedzieć
Czas ciągle tyka, ale dlaczego nie mogę cię zapomnieć
I dlaczego coraz bardziej się oddalasz? Powiedz coś

Wiesz, nie boli mnie w jakimś konkretnym miejscu, ale coś wydaje się być dziwne
Moje serce jest zatkane i jest ciężko nawet oddychać
Słowa "chcę umrzeć" ciągle wychodzą z moich ust, jestem tak głęboko pocięty przez ciebie, ale
Nie mogę sobie poradzić z moim sercem - pragniesz mojego szczęścia? Taa jasne

#Dziecinko kocham cię, tęsknię za tobą, kocham cię
Co więcej mogę zrobić?
Dziecinko kocham cię, tęsknię za tobą, kocham cię
Co teraz zrobię?

##Myślałem, że cię zapomniałem, ale chyba nie
Myślałem, że cię wymazałem, ale nagle cię sobie przypomniałem
Myślałem, że cię zapomniałem,ale sprawiasz, że muszę walczyć
Myślałem, że cię wymazałem, ale znowu o tobie myślę

Moje serce teraz tak bardzo boli, ale wiem, że nie mogę się z tobą spotkać


Ten obojętny zegar tyka całą noc
Pewnie już zapomniałaś takiego faceta jak ja
Cokolwiek robiłaś, byłaś na wszytko gotowa
Nienawidzę cię, nie lubię cię i przeklinam cię, ale
Nie mogę cię zapomnieć, nie mogę cię wymazać, więc znowu wybieram twój numer telefonu

#
##

Znasz? Znasz miłość?
Naprawdę nie wiesz o moim bolącym sercu
Znasz? Znasz miłość?
Naprawdę nie wiesz o moim bolącym sercu

Znowu o tobie myślę
Ciągle o tobie myślę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...