Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 października 2012

Kim Tae Woo - When I look at myself 2012 tłumaczenie


Kim Tae Woo - Kiedy patrzę na siebie

Idę, idę w deszczu
Uśmiecham się, uśmiecham się na siłę
Ponieważ bardziej niż śmierci nienawidziłem codziennie płakać
Zatrzymałem się i klika razy się obróciłem
Na wypadek gdybyś przyszła, na wypadek gdybyś znowu przyszła
Jak głupiec idę do ciebie

#Chociaż wieje zimny wiatr
Chociaż nie ma gdzie spocząć
Nienawidziłem siebie za stanie się takim małym
Jest w porządku, pocieszam sam siebie
I zaciekle nastawiam swoje serce, ale
Łzy mnie nie posłuchają i nie przestaną

##Nawet mnie samemu jest przykro z mojego powodu
Więc chcę płakać i szlochać i trzymać się ciebie
Żeby z tobą pozostać i nienawidzę się za to
Kocham cię, nie mogę bez ciebie żyć
Kocham cię bardziej niż siebie
Osoba, która pozostaje w moim sercu - dla ciebie

Nie rób tego, nie próbuj mnie pocieszyć
Jest dobrze, wszystko szybko przeminie
Mówię to sobie już tysiące razy

#
##

Ta śmiertelna miłość torturuje mnie jak szalona
Tak bardzo próbuję uciec, ale
Ciągle jestem w tym samym miejscu

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...