Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Gain feat. Yoon Jong Shin - Gaze 2012 tłumaczenie

Pełne audio pod tłumaczeniem


Gain feat. Yoon Jong Shin - Spojrzenie

Gdzie patrzysz?
Nic tam nie ma
Nie musisz unikać mojego spojrzenia
Popatrz na mnie, tak jak inni bezużyteczni faceci

#Potrzebuję tylko ciebie mimo że tutaj jest tak tłocznie
Tylko ty rozświetlasz tą noc
Moje oczy skupiają się dzisiaj wieczorem tylko na tobie

Czy właśnie na mnie spojrzałeś?
Czy spojrzałeś na całą mnie w tej chwili?
Jak masz zamiar wziąć moje serce?
Jak masz zamiar wziąć moje serce?

Potrzebuję tylko ciebie mimo że tutaj jest tak tłocznie
Tylko ty rozświetlasz tą noc
Tylko ty jesteś w stanie dzisiaj wieczorem posiąść moje serce

##Czy miłość powinna się szybko posuwać?
Mówienie, że się w tobie zakochałam nie jest wystarczające
Odrobinę dłużej na mnie popatrz, dłużej na mnie patrz
W tej jednej chwili spotkały się nasze spojrzenia
Ostatecznie, ta noc została zadecydowana

Gdzie patrzysz?
Tak, na najpiękniejszą część mnie
Nie musisz unikać mojego spojrzenia
Czekam na twoje spojrzenie

#
##

Czy posuwam się za szybko
Czuje tylko jakby dzisiaj była jedyna szansa

Odrobinę dłużej na mnie popatrz, dłużej na mnie patrz
W tej jednej chwili spotkały się nasze spojrzenia
Dzisiaj wieczorem cała duma została zapomniana

Noc staje się głębsza
Nie mogę tego wziąć tylko jednym spojrzeniem
Noc staje się głębsza
Noc staje się głębsza
Noc staje się głębsza
Noc staje się głębsza

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...