Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 października 2012

Gain - Catch me if you can 2012 tłumaczenie

Pełne audio pod tłumaczeniem


Gain - Złap mnie jeśli potrafisz

#Złap mnie, złap mnie, spróbuj mnie przyciągnąć
Złap mnie, złap mnie, noc zbliża się ku końcowi
Złap mnie, złap mnie, pragniesz mnie?
Złap mnie, złap mnie, gratuluję

Jesteś zdenerwowany i ciągle gryziesz swoje popękane usta
Twoja brew jest zmarszczona i znowu wzdychasz, ale
Złap mnie jeśli potrafisz
Spróbuj, zrób to
Gdzie patrzysz? Sprawdź to
Naprawdę szybko się nudzę

Czy mnie znajdziesz
Nie odchodź zbyt daleko i nie przejmuj się
Czujesz mnie?

##Hej! Bądź mężczyzną jeśli możesz (gotowy start)
Chłopcze! Przyciągnij mnie wewnątrz siebie
Raz, dwa, lepiej lepiej, możesz się uczyć kiedy idziesz (dalej)
Lepiej to pokonaj, spraw, że moje serce zacznie galopować jeśli potrafisz

Możesz możesz możesz x2

Zostawiasz swoje zmysły i gonisz mnie z tyłu
Twoje niezdarne plecy spływają zimnym potem
Złap mnie jeśli potrafisz
Czasami musisz być silny, raz dwa
Gdzie patrzysz? Sprawdź to
Patrzysz w złe miejsce, zrób

Czy mnie pragniesz
Nie kręć się w kółko, ale po prostu przyjdź do mnie
Znasz mnie?

##

Nienawidzę widzieć pozostawania w tyle (wiesz)
Podnieś głowę i patrz prosto na mnie
Tak, to ja, o której śniłeś
Proszę złap mnie
Złap mnie jeśli potrafisz

Nie mogę przestać cię kochać

Hej! Przyciągnę cię jeśli potrafisz (gotowy do biegu start)
Jesteś gotowy, tak, jesteś gorący
Raz, dwa, lepiej lepiej, wypełnij to, kiedy idziesz (do dzieła)
Lepiej to pokonaj, spraw, że moje serce zacznie galopować jeśli potrafisz

#

Złap mnie jeśli potrafisz

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...