Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 19 września 2012

Taemin - U 2012 (To the Beautiful You OST)


Taemin - Ty

Nie mogłem się zmusić, żeby powiedzieć, że cię lubię
Samo bycie przy tobie w ten sposób było wystarczające

Tak, czy jeszcze raz powinienem zebrać trochę odwagi?
Czy powinienem ci powiedzieć jak się czuję?
Nawet nie znasz mojego serca i tylko jasno się uśmiechasz

#Mówię ci, że cię pragnę
Mówię ci, że cię wołam
Chwyć moją dłoń, chwyć moją dłoń
Boję się, że cię stracę

##Mówię ci, że cię pragnę
Mówię ci, że cię kocham
Czu słuchasz mojego serca, które jest dla ciebie?
Boli mnie samo patrzenia na ciebie
W ten sposób

Nieśmiało chowam moje trzepoczące serce
I znowu się dzisiaj z tobą spotykam
Martwię się, że moje serce zostanie zauważone
Więc odwracam się

#

Ciągle cię potrzebuję, ciągle ciebie
Nic nie może cię zastąpić
Ponieważ cię kocham - poczekaj na mnie
Powiem ci co mam w sercu

Mówię ci, że cię szukam
Mówię ci, że chcę cię mieć
Chwyć moją dłoń, chwyć moją dłoń
Boję się, że cię stracę

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...