Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 19 września 2012

Mighty Mouth feat. Lyn - At times like this 2012 tłumaczenie


Mighty Mouth feat. Lyn - W chwilach takich jak ta

#Zawsze w chwilach takich jak ta myślę o tobie
Zawsze w takich chwilach pada deszcz
Kiedy sam leżę w domu, zawsze przychodzą łzy

##Zawsze w chwilach takich jak ta myślę o tobie
Zawsze w takich chwilach mam ochotę na alkohol
Idąc sam do domu ciągle o tobie myślę

Wracając do domu po pracy, wlokę się z opuszczonymi ramionami
Samotnie jem obiad składający się tylko z kimchi* i suszonych wodorostów

W weekendy tylko leżę bezczynnie w pokoju
Telewizor w kącie mojego pokoju jest moim jedynym przyjacielem
Za pieniądze, które wydaje na papierosy mógłbym kupić samochód

Kiedy byłem młodszy byłem popularny, ale kiedy się postarzałem nazywają mnie śmiesznym
To jest to - tylko moje gadatliwe usta borykały się z tym i cierpią

Po drinku z moim przyjacielem w weekendową noc
Musiałem wrócić do domu, ale żadna taksówka się nie zatrzymywała
Więc szedłem samotnie przez to zimne miasto
Kiedy dotrę do domu i położę się, zawsze tak jest w takich chwilach

#

Miłość zawsze taka jest, przychodzi i odchodzi jak wiatr
I tak wszystko mija, wszystkie wspomnienia są uwięzione w czasie
Czy kochałem bez żalu, tylko to się liczy - wiele zrobiliśmy i to wystarczało
Uwolnijmy to wszystko razem z łzami, otrząśnijmy się z tego jak mężczyzna

Twoje ślady, których nie mógł zmyć czas
Nie ważne jak bardzo uciekam, ciągle jestem w pobliżu ciebie
Chociaż rana się zagoiła, blizna pozostaje
Ale ciągle staram się żyć i śmiać, udając, że cię zapomniałem

Zawsze będę o tobie myślał, ale z czasem moje emocje zdrętwieją
Ale kiedy późno w nocy leżę w łóżku i odblokowuje swój telefon, to zawsze w takich chwilach ja ta

##

Nawet jeśli takie piękne dni nigdy więcej nie nadejdą
Nie ma już tych trudnych dni, chociaż już cię nie mam
Nie zapomnij, nie wymazuj ostatnich słów, które chcę ci powiedzieć
Myślę o tobie

#

W chwilach takich jak ta

*tradycyjne danie koreańskie - kiszona kapusta pekińska

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...