Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 września 2012

Lunafly - One more step 2012 tłumaczenie


Lunafly - Jeszcze jeden krok

Pić z tobą herbatę, oglądać z tobą film
Och! To nie ma sensu
Malujesz się dla mnie, wcześniej wychodzisz i czekasz na mnie
Och! To naprawdę niesamowite

Twoje długie włosy, które szeleszczą na wietrze
Sprawia, że trzęsie się moje serce
Każdy dzień, w którym cię spotykam jest jak festiwal

Co jeśli znikniesz? Co jeśli nie będę cię widział, kiedy otworzę oczy?
Proszę pociesz moje miękkie serce

#Zrób jeszcze jeden krok do mojego świata
Nie próbuj się cofać
Powiedz yeah yeah yeah yeah
Woo woo woo

Zrób jeszcze jeden krok do mojego świata
Nie próbuj się cofać
Powiedz yeah yeah yeah yeah
Woo woo woo

Widziałem cię przeglądającą moją drogę
Codziennie ten sam czas, to samo miejsce
Wariuję w palącym słońcu
Teraz wiem, że moje gwiazdy ustawiły się w szeregu
Przeżywając to w Tokyo, Miami, Rio
Ale zawsze zastanawiając się, czy możesz być ze mną
Nigdy mnie nie rozczarowuj
Dziecinko co mówisz
Chodź tutaj, to czas na zabawę

Z mokką w dłoni
Mój dzień jest taki słodki
Teraz każdy dzień jest jak festiwal
Kiedy nie mogę się z tobą spotkać z powodu naszej pracy
Cały dzień zastanawiam się co u ciebie

#

Czy po troszeczku do mnie przyjdziesz?
Tak bardzo podoba mi się, że tu jesteś
Dam ci wszystko co mam
Zrób jeszcze jeden krok, przyjdź do mnie

Zrób jeszcze jeden krok do mojego świata
Gdzie wszystko jest wielką zamazaną plamą
Powiedz yeah yeah yeah

Zrób jeszcze jeden krok do mojego świata
Och jeszcze jeden krok powiedz tak sir*
Powiedz yeah yeah yeah

Zrób jeszcze jeden krok do mojego świata
Tylko ty jesteś dla mnie wszystkim
Powiedz yeah yeah yeah
Zrób jeszcze jeden krok do mojego świata
Och jeszcze jeden krok powiedz tak sir
Powiedz yeah yeah yeah

*sir - pan – angielski tytuł szlachecki poprzedzający imię lub inicjał imienia; też: angielski zwrot grzecznościowy 

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...