Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 września 2012

Boni - It hurts 2012 tłumaczenie


Boni - To boli

To boli tak bardzo, że czuję jakby całe moje ciało miało się załamać
Dni, kiedy zawsze tylko kochałam ciebie
Dni, kiedy się uśmiechałam, patrząc tylko na ciebie

To boli tak bardzo, że wzdrygam się na samą myśl o tobie
Dni, kiedy bez końca płakałam
Przeszłe dni, kiedy ty i ja kochaliśmy

Dlaczego każdy dzień czyni mnie słabszą?
Ponieważ wiem, że nie mogę bez ciebie żyć

Dlaczego jestem zagubiona, ponieważ nie mogę cię zapomnieć?
Dlaczego ciągle mnie niepokoisz?

#To boli, tak bardzo cierpię
Tak bardzo mnie zraniłeś
Moje serce ciągle boli
Tak bardzo cierpię, ciągle cierpię
Tak bardzo cierpię
Sprawiasz, że tak bardzo cierpię
Wiesz?

Dlaczego ciągle płacze po tym jak mnie zostawiłeś?
Dzisiaj znowu przeżyłam ciężki dzień
Dlaczego ciągle cierpię po tym jak mnie zostawiłeś?
Dzisiaj znowu ledwie przetrwałam ten dzień

#

Tak bardzo w ten sposób cierpię
Zastanawiam się czy nie cierpisz chociaż odrobinę
Jeśli teraz cierpisz
Proszę wróć do mnie
Widzisz jak jest mi ciężko?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...