Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 29 września 2012

Lunafly - How nice would it be 2012 tłumaczenie


Lunafly - Jak byłoby miło

Kiedy widzę niebo takie jak dzisiejsze
Kiedy wiatr wieje jak dzisiaj
Moje serce, które ściśnięte ciągle unosi głowę

Cały świat mną wstrząsa
Nawet moi przyjaciele mieszają
Mówiąc, że ty i ja
Dobrze razem wyglądamy

Chcę odlecieć (chcę być z tobą)
I znowu marzę (chcę być z tobą)
Naprawdę niczego nie oczekiwałem
Tylko cię lubiłem
Ale moja nadzieja ciągle wzrasta

Jeść z tobą lunch
Znaleźć miłą, słoneczną kawiarnię
Rozmawiać o tym i tamtym i śmiejąc się
Iść ulicą z zachodem słońca
Mówić do widzenia przed twoim domem
Jak byłoby miło

Moja niezdarne słowa
Są dowodem na to, że cię lubię
Czy wyglądam teraz na zdenerwowanego?
Zatem czy chwycisz moją dłoń?


Chcę odlecieć (chcę być z tobą)
I znowu marzę (chcę być z tobą)
Zawsze byłaś w mojej wyobraźni
Zawsze spotykałem cię w moich snach
I szłaś ze mną na tej ulicy


Jeść z tobą lunch
Znaleźć miłą, słoneczną kawiarnię
Rozmawiać o tym i tamtym i śmiejąc się
Iść ulicą z zachodem słońca
Mówić do widzenia przed twoim domem

Co powinienem powiedzieć?
Powinienem to teraz powiedzieć?
Czy też to powiesz?
Czy mi to powiesz?
Słowa, które zostały niewypowiedziane

Słowa mówiące, że tak cię kocham
To może wydawać się szybkie, ale tak właśnie czuję

Jeść z tobą kolację
Znaleźć miejsce z ładnym zachodem słońca
Rozmawiać o tym i o tamtym i pocałować się
Wybierać miejsca, gdzie razem pojedziemy
Na zawsze dzielić z tobą tą miłość
Chcę być z tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...