Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 9 września 2012

Jung Eun Ji & Seo In Guk – All For You 2012 tłumaczenie (Reply 1997 OST)


Jung Eun Ji & Seo In Gook - Wszystko dla ciebie

Wszystko dla ciebie
Minęło już kilka dni odkąd nie dzwoniłeś
Czy wiesz, że niedługo są moje urodziny?
Ale czas ciągle bije bez zainteresowania
Ponieważ byłam bardziej zmartwiona niż zdenerwowana
Poszłam na wejście na twoją ulicę nie planując tego
Nie myślałam, że cię zobaczę, ale powitałeś mnie z uśmiechem

Właściwie, bardzo się o to martwiłem
Ponieważ nie miałem nic, co mogłem dla ciebie zrobić
Chociaż tak bardzo mi brakuje i nie ma za dużo
Czy jednak mnie przyjmiesz?

#Dla ciebie, tylko dla ciebie
Mogę nie być w stanie dać ci całego świata, ale
Teraz obiecuję tylko tobie
Będę osobą, która jest tylko dla ciebie

##Tylko dla ciebie, po prostu chcę być dla ciebie
Musisz tylko zostać przy mnie tak jak teraz jesteś
Nawet jeśli znowu się narodzę, chcę tylko na ciebie wiecznie patrzeć

Nie wiesz tego, ale było mi trochę ciężko
Czy jesteś właściwą osobą dla ciebie?
I nawet jeśli to nie jestem ja, ale inna osoba
Chcę teraz odrzucić to uczucie

#
##

(Miłość - w moim małym sercu - och miłość - chcę to wypełnić twoim zapachem)
Więc nawet jeśli będę wiecznie uwięziony w środku
Mogę być szczęśliwy

#

To tylko dla ciebie
Och och to jest tylko dla ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...