Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Super Junior - Spy 2012 tłumaczenie

To tylko teaser

Kilka słów rozczarowania..
Nie jestem fanką Super Juniora, ale to pierwszy koreański boysband, który poznałam i dlatego mam do nich duży sentyment, a Kim Heechul już na zawsze pozostanie mi w pamięci jako jeden z pierwszych wypatrzonych Kwiatków. Dodatkowo to właśnie dzięki niemu zaczęłam oglądać koreańskie variet'y show'y.
Dlaczego o tym mówię? Bo nie chce, żeby ktoś poczuł się urażony tym co zaraz napiszę i zaczął nazywać mnie antyfanką. A to co napiszę nie jest zbyt miłe. 
Jestem całkowicie zawiedziona tym MV. Nie będę wypowiadać się o samej piosence, bo jak napisałam nie jestem ich fanką i podobają mi się tylko ich nieliczne utwory, a ten niestety do nich nie należy. Jednak muszę przyznać, że miał naprawdę duży potencjał. Popatrzcie na tekst - śpiewają o szaleńczym pościgu i szpiegach. Przecież z tego można było zrobić świetne wideo z historią. I proszę, nikt mi teraz nie weprze, że ich jest zbyt wielu, żeby zrobić MV w stylu dramy - akurat w tej historii to niczemu nie przeszkadza i spokojnie mogliby zrobić jakiś szpiegowski film. A tak mamy po raz kolejny taniec w studiu i jakieś przewijające się w powietrzu obrazy. Naprawdę, mam już tego totalnie dość, zero zaskoczenia. To tak jakby oglądało się cały czas ten sam film, w którym zmienia się tylko podkład muzyczny. W sumie to niczym się to nie różni od występu na żywo :/ (zamieszczam film pod tłumaczeniem, żebyście mogli porównać). Ktoś w komentarzach pod MV napisał, żeby nie krytykować ich za to, bo przecież są bardzo zajęci i nie mają czasu, żeby nakręcić coś innego. Cóż... może w tym jest trochę prawdy, ale proszę, oni przecież na tym zarabiają. Muszą zadbać o swoich fanów, bo wydaje mi się, że nawet te bezgraniczne zachwyty zaczną coraz rzadziej rozbrzmiewać jeśli dalej będą tacy przewidywalni. Rozumiem, że występy w VS są ważne, bo nakręcają ich popularność, ale co się stanie, kiedy ich najbardziej widoczni członkowie zaczną jeden po drugim iść do wojska? Leeteuk już praktycznie czuje na głowie ciężar hełmu... I co wtedy będzie? Przegrają walkę o serca nowych fanów z  muzykami, którzy dwoją się i troją, żeby zaskoczyć widownię, nie mówiąc nawet o tym, że co chwilę debiutują nowi potencjalni rywale. Ktoś może teraz krzyknąć, że przecież mają wierne grono fanów wspierających ich na każdym kroku. Niby tak, ale należ pamiętać, że ich jest 12, czyli wszystkie zyski z płyt są dzielone przez właśnie tą liczbę, a nie wszyscy z nich mają dobrze płatne zajęcia na boku. Dlatego wydaje mi się, że powinni coś z tym zrobić.


Super Junior - Szpieg

#Szpieg, którego kocham, dzień i noc będę ja ścigał
Wydaje się, że prawie ją schwytam, ale nie mogę chociaż trzymam się jej jak cień
Szpieg, którego kocham, dzień i noc będę ja ścigał
Chwila, w której w nią wycelowałem, brak mi tchu

Mam cię mała uciekinierko x4

Będę biegł przez wszystkie zdarzające się raz w życiu momenty, teraz ekscytująca historia
Przekręć dźwignię moich instynktów - to jest odpowiedź
Poczekaj i naciśnij pedał, jedźmy do końca

##Chociaż unikasz moich pułapek, złapałem cię podczas mojego pościgu dziecinko
Twoje dłonie są takie ekscytujące, są takie żywe

#

Jak w filmie Goldfinger* będę cię ścigał
To będzie przebój, gdzie ośmieszymy się i będziemy nawzajem się ścigać
Jeśli prawie ją złapałeś to teraz przestań
Teraz raz dwa raz dwa, dalej dalej!


Doo Roo Roo Doo (Dalej kopnij w tyłek! Kopnij w !)
Doo Roo Roo Doo ( Dalej kopnij w tyłek! Kopnij w !)

Hej nawigacja GPS jesteś fajna, ale przepraszam - wyłączam cię
Będę kontynuował z moimi zwierzęcymi instynktami
Dalej dalej dalej dalej - jeśli to dobra droga to jest dobrze
To właśnie robią mężczyźni, jeśli nie to nie jest dobrze

##

Dziewczyna szpieg, która mnie mnie mnie kocha, coraz dalej ucieka
Czuję, kiedy to opuszcza moje spokojne ręce i uderza w cel
Moje serce bije jak szalone a moja głowa łapie zimne a-hey**

Mam cię mała uciekinierko x4

Czuję, kiedy to opuszcza moje spokojne ręce i uderza w cel
Moje serce bije jak szalone a moja głowa łapie zimne a-hey

*jeden z filmów o Bondzie, więcej na filmwebie
**niestety nie mam pojęcia co tu autor miał na myśli

angielskie tłumaczenie pop!gasa



2 komentarze:

  1. Jeśli ktoś się nie posuwa do przodu to ginie. I zapewne to czeka SJ. Może jednak nie? Może ktoś wpadnie na pomysł że trzeba chłopaków inaczej promować. Bo nawet na bromacie i hecach na koncertach za długo się nie pojędzie. Tak jak napisałaś jest wiele młodych zespołów, które mają prężne sztaby z nowymi ciekawymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje tłumaczenia. Czy mogłabyś przetłumaczyć Super Junior KRY - Loving You (Panda and Hedgehog OST)? Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...