Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 sierpnia 2012

Super Junior - Outsider 2012 tłumaczenie

Super Junior - Outsider (Obcy, Człowiek z zewnątrz)

#Tylko dzisiaj, jestem outsiderem
Jestem outsiderem, który odrzucił wszystko co skomplikowane
Nie będę zaniepokojony nikim innym
Będę dumnie kroczył swoją drogą jak outsider outsider outsider

Zasypiam w gwarnym metrze i ledwo zdążam wysiąść na moim przystanku
Po urabianiu się po łokcie od 9 do 5, zachodzi słońce i jestem wykończony
Dlaczego tak ciężko jest zjeść kolację z moimi wieloletnimi przyjaciółmi?
Kiedyś wszędzie razem chodziliśmy, byliśmy sobie tacy bliscy
Ale teraz mam wrażenie, że się od siebie oddaliliśmy - to nie może trwać

#

##Gdziekolwiek zaniosą mnie nogi, pójdę w nowe miejsca bez planu
Praca, domowe zajęcia, zmartwienia - zapomnę je tylko dzisiaj
Stanę się outsiderem podczas moje czasu sam na sam

Ha, Ha hej dalej dalej
Jeśli wyłączę telefon, nie myślę o niczym i oczyszczam umysł
Wszystko będzie tak inaczej wyglądać kiedy wyjdę na zewnątrz
Po prostu wybiorę jakiekolwiek miejsce jak osoba bez pracy
Przestań kontemplować - samo wyjście na spacer wydaje się być miłe
Jeśli za dużo myślę, wszystko znowu się skomplikuje
Moje życie i tak będzie płynąć
Tylko dzisiaj będę wolnym outsiderem dla samego siebie

##

Jestem sam, ale nie samotny - sam mogę bardziej wszystko czuć
Och yeah, moje serce się uspokaja, mój nastrój się poprawia dziecinko
Chcę na swój sposób iść ścieżką, po której jeszcze nikt nie stąpał

#
## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...