Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 5 sierpnia 2012

Super Junior - Haru


Super Junior - Dzień

Czuję to po raz pierwszy dziecinko
Taki rodzaj miłości jest pierwszy dziecinko
Osoba, która sprawia, że moje serce galopuje
Moja miłość, która mnie przypomina - to ty

Im więcej cię widzę, tym bardziej za tobą tęsknię
Osoba, która będzie tylko przy mnie
Moja dziewczyna, o której każdy może powiedzieć, że jest ładna
Moja miłość, która mnie przypomina - to ty

Mogę cię znaleźć nawet z zamkniętymi oczami
Jedna i jedyna na tym świecie
Ochronię cię dziecinko

#W twoim dniu, w moim dniu, skoro oboju tu jesteśmy wszystko jest dla mnie piękne

Kiedy ty i ja jesteśmy zakochaniu, kiedy ty i ja całujemy się
To uczucie jest słodsze niż ciastko
Dźwięk twojego oddechu jest taki porywający

Kiedy ty i ja przytulamy się i zasypiamy, kiedy ty i ja razem się budzimy
Przyjdź w moje ramiona i szepcz mi do ucha

Wszystko dla ciebie przygotuję, ty tylko musisz to otrzymać
Dam ci wszystko dziecinko

#

Zawsze podnosisz głowę, żeby na mnie spojrzeć
Moimi dużymi dłońmi łapię cię za policzki a ty zamierasz
Chcę dać ci eskimoskiego całusa*
Chcę iść wszędzie i gdziekolwiek z tobą moją mają dziewczyną
Przedtem, pójdę do ciebie, pobiegnę do ciebie w każdej chwili kiedy będziesz chciała
Codziennie będę cię głaskał i pieścił
Ty i ja, będziemy się świetnie bawić i będziemy zakochani dziecinko

# x2

*ocieranie się nosami

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...