Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 sierpnia 2012

Kim Yeon Ji – Love is right 2012 (Padam Padam... the sound of his and her heartbeats OST)


Kim Yeon Ji - Miłość jest właściwa/dobra

Dlaczego słowa, które nawet nie są w moim sercu ciągle się pojawiają?
Nie będę w stanie zrobić kilku kroków bez czucia żalu
Przepraszam, to wszystko moja wina

Głupio dostrzegam drogocenność tylko po tym jak ją straciłam
Cały świat wydaje się być jak ty
Ponieważ nawet jeśli nie jesteśmy razem, nasze serca nie mogą zostać rozdzielone

#Miłość zawsze jest właściwa - ty przy moim boku
Nawet jeśli sprawisz, że będę cierpieć, nawet jeśli doprowadzasz mnie do szału
To lepsze niż tęsknienie za tobą
Moje serce teraz wie - kochanie cię to dla mnie najłatwiejsza rzecz
Nawet jeśli cię nienawidzę, nie mogę ciągle cię nienawidzić - nawet jeśli odejdę, nie mogę odejść na zawsze
Więc to boli

Tęsknie za całym naszym wspólnym czasem
Chociaż dużo płakałam i tak byłam szczęśliwa
Ponieważ kiedy raz jesteś mój, zawsze będziesz mój

#

Chociaż to boli kocham cię
Nawet jeśli przegram nie mogę żyć bez ciebie
Niczego nie oczekuję
Ale czy nie możesz do mnie wrócić?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...