Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 25 sierpnia 2012

FIX - Because it's you 2012 ( Padam Padam... the sound of his and her heartbeats OST)


FIX - Ponieważ to ty

Jeśli zapytasz mnie dlaczego, nie mam nic do powiedzenia, ponieważ jest tak wiele powodów
Nawet jeśli spędzę na tym cały dzień nie mogę wszystkich wymienić
Proszę jeszcze raz przemyśl słowa o tym, że chcesz zerwać
Jeśli to nie wystarczy powiem ci

#Ponieważ na końcu to jesteś ty
Ponieważ moją ostatnią miłością jesteś ty
Ponieważ powód dla którego żyłem to ty
To ty, ponieważ to tylko ty
Ponieważ nawet jeśli umrę, to ty
Ponieważ nawet jeśli znowu się narodzę, to ty
Ponieważ cię kocham, nie mów nic więcej
I wróć do mnie

Jeśli to miałaby być łatwo porzucona miłość
W ogóle bym jej nie zaczynał
Wciąż jest tyle rzeczy, których jeszcze dla ciebie nie zrobiłem
Nie mogę być z nikim innym kto nie jest tobą
Jeśli będę tak błagał, obejrzysz się? Och proszę

#

Osoba na której tak bardzo mi zależało, że nawet nie mogłem powiedzieć kocham cię
Ponieważ nic nie mam, ponieważ tak bardzo mi brakuje
Osoba, w stosunku do której zawsze jest mi przykro, och moja osoba
Ponieważ na końcu to jesteś ty - och tęsknię za tobą

Ponieważ na końcu to jesteś ty, ponieważ moje serce mówi, że to ty
Ponieważ powodem dla którego bije moje serce jesteś ty
To ty, ponieważ to tylko ty
Ponieważ nawet jeśli umrę, to ty
Ponieważ nawet jeśli myślę o tym tysiące razy, to ty
Ponieważ jesteś dla mnie wszystkim
Gdybym miał tylko ciebie, nie potrzebuję nic innego
(Ponieważ nawet jeśli umrę, to ty)
Ponieważ mam tylko ciebie, proszę nie opuszczaj mnie
Proszę wróć do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...