Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 lipca 2012

B.A.P - What my heart tells me to do 2012 tłumaczenie


B.A.P - Co moje serce każe mi robić

Czy bardzo cierpiałaś? Czy naprawdę jesteś zmęczona? Czy utrudniłem ci to?
Byłem tylko przyzwyczajony do otrzymywania miłości - myślę, że znałem tylko siebie

Znam twoje serce, znam
Znam twoją miłość, ale chyba nie jest dla mnie

#To jest to, co moje serce każe mi zrobić, więc to nawet bardziej boli
Kocham cię, ale muszę z tobą zerwać
W tym samym czasie jestem wdzięczny i przykro mi, że mnie kochałaś
Tak dużo mi brakuje, więc wybacz mi zostawienie cię

Moje serce będzie czasami i ja też będę żałował
Ale jednak nie pokażę tego nawet jeśli pojawią się łzy
Przeklinaj mnie ile chcesz, myślę, że to sprawi, iż będę bardziej spokojny
Nie powiem żadnych żałosnych wymówek, taki właśnie jestem

Znam twoje serce, znam

Znam twoją miłość, ale chyba nie jest dla mnie

#

Kiedy wszystkie piosenki miłosne stają się smutnymi piosenkami na zerwanie
Będę ich słuchał, kiedy o tobie myślę - wyznaję wewnątrz serca
Będę pamiętał - kiedy wracam myślami do historii, które dzieliliśmy
Gdzie każde z nas będzie?
Czy będziemy w innych związkach, kiedy o sobie zapomnimy?
Czy będę winił moje serce?
Czy to naprawdę w porządku, żeby tylko robić to, co każe mi serce?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...