Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Kim Dong Wook - Sad to say 2010 (Sungkyunkwan scandal OST)


Kim Dong Wook - Smutno mówić

Miłość we mnie ma niebieski kolor
Jak głęboka noc, kiedy śpią gwiazdy
Chciałaś duże serce, które może płakać i się uśmiechać

Kiedy myślę po tym jak na później cię odsunąłem
Moja głowa wie, że to jest właściwe wyjście
Ale moje serce jest już zagubione

#Jak woda płynie z góry na dół
Moje serce też ciągle płynie
Nigdy nie oczekiwałem nawet odrobiny w zamian albo chciwości
Jak marzenia/sny gromadzące się na ulicach
Tylko wyblakłe marzenia gromadzą się w moim sercu
Nawet jeśli moje łzy z czasem wyschły
Moja miłość tylko płynie

Czerwony zachód słońca nie może już zatrzymywać ciemnej nocy
Więc proszę nie wahaj się za miłością - ty
Kiedy myślisz po tym jak na później mnie odsunęłaś
Posłuchaj swojego serca, kogo chce, jeśli to jestem ja

#

Z powodu dobrych chwil, które mijają
Nasza miłość po prostu nie wydaje się być wystarczająca
Nigdy nie była mała albo lekka albo skruszona
Powód dla którego żyję, polegając na moich łzach, ponieważ
Będzie dla mnie łatwiej jeśli zużyję wszystkie łzy zamiast ciebie, która możesz cierpieć
Przynajmniej powinnaś być szczęśliwa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...