Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 lipca 2012

B.A.P - Voice message 2012 tłumaczenie


B.A.P. - Wiadomość głosowa

Chcesz być główną postacią w smutnym melodramacie
Mimo tego, nie możemy być - jesteś taka fałszywa, to jest takie oczywiste
Inni faceci pocieszają i przytulają cię
Samo wyobrażenie o tym brzydzi mnie, automatycznie doprowadza mnie do śmiechu
Codziennie jestem częścią tych kłótni, które zostawiają mnie z szybkim oddechem
Jestem zmęczony dopasowywaniem się do twoich bezwarunkowych standardów, jesteś po protu tak bardzo samolubna
Mam się zupełnie w porządku bez ciebie dziewczyno
Przez ciebie moje wspomnienia stały się brudne
Zostałaś wymazana z tatuażu

#Niczego nie żałuje, niczego
Nawet nie myśl, że będę na ciebie czekać
Nie czuję tęsknego przywiązania, nie czuję
Ponieważ już ci wszystko dałem
Nic nie można cofnąć, nie ma cię tutaj
Ponieważ nie została mi nawet uncja uczuć
Później będę wypłakiwał sobie oczy i wymazywał cię
Teraz jest czas, żeby powiedzieć żegnaj

A O E E E E E E (Aj!)
Uwierzę we wszystkie życia
A O E E E E E E (Aj!)
Czy teraz zapomnisz takiego faceta jak ja?

Nie mów mi tych super popularnych kłamstw
Zresztą i tak nigdy w nie nie wierzyłem, ponieważ mogę dobrze żyć bez ciebie
Nigdy mi nie mów, że brakuje ci mnie albo że za mną tęsknisz
Wydajesz się być dziewczyną bawiącą się uczuciami i sprawiłaś, że straciłem uczucie do ciebie
To jest twój i mój ostatni raz
Od czubka głowy po palce u stóp jestem taki zły z powodu tych wszystkich dni, które zmarnowałem będąc oszukiwanym przez ciebie
Nie mogę niczego cofnąć i pozostałe ślady torturują mnie
Podczas tych przeszłych dni słowa miłości zostawiły mi tylko blizny
Przez ciebie moje wspomnienia stały się brudne
Pozostają głęboko we mnie i wymażą cię

#

Nie martw się, to jest ostatni raz
Nie będę cię więcej niepokoił

Nic nie mówisz, nic
Jest tylko jedno, co chcę powiedzieć
Śniłem dobry sen i teraz go zapomniałem
To jest koniec pa pa pa pa
Nic nie można cofnąć, nie ma cię tutaj
Ponieważ nie została mi nawet uncja uczuć
Spalę wszystkie prezenty, które mi dałaś i wymażę cię
Teraz jest czas, żeby powiedzieć żegnaj


Ponieważ nie została mi nawet uncja uczuć
Spalę wszystkie prezenty, które mi dałaś i wymażę cię
Teraz jest czas, żeby powiedzieć żegnaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...