Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 czerwca 2012

MBLAQ - You 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Ty

Hej dziewczyno, to BLAQ style
Teraz podkręć to

Nie wiem co robić, co robisz i gdzie
Nie wiem co robić, czy w ogóle chociaż raz o mnie pomyślałaś
Nie dbam o ciebie czy jestem ciekawy czy czepliwy
Też nie wiem, naprawdę nie wiem

Nie wiem co robić, gdzie mnie to zabierze
Nie wiem co robić, jeśli moje serce podąża w twoim kierunku
Nie dbam o ciebie, nie nie nie wiem
Naprawdę nie wiem, naprawdę nie wiem

#Ty
To ty
To ty
Mówię, że to się uda jeśli to nie jesteś ty

##Ty
To ty
To ty
Dziecinko, to się nie uda jeśli to nie ty

Teraz posłuchaj mojego serca
Tańczę w deszczu
Ból, który po równo rozdzieliliśmy
Ty też będziesz cierpieć, prawda
Myślałem o tym, ale coś jest niesprawiedliwe
Jakoś czuję, że będziesz beze mnie szczęśliwa
Te niespokojne myśli pojawiają się przez

#
##

Czuję, że nie jestem tym jedynym
Ciągle próbuję odnaleźć ciebie, która mnie zostawiłaś
Wróć jeśli nie jesteś daleko
Proszę, wróć do mnie
Dziecinko jesteś jedyną
Jedyną jedyną

#
##

angielskie tłumaczenie mir-ified@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...