Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 czerwca 2012

MBLAQ - Can't come back 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Nie mogę wrócić

Nawet po tym jak odeszłaś ciągle tu jestem i nie jestem w stanie cię wymazać
Kochałem cię nawet wyrzucając swoją dumę


Wciąż nie wiem, dlaczego mnie zostawiłaś, uśmiechałaś się, kiedy mnie wiedziałaś
Teraz cię nie ma nie ma nie ma, teraz cię nie ma przy mnie

#Nie nie nie nie nie nie
Nie nie nie nie nie nie
Co zrobię, bez ciebie nie mogę nawet oddychać
Obejrzyj się na mnie och wróć w moje objęcia*

##Nie nie nie nie nie nie
Nie nie nie nie nie nie
Nie mogę kochać, tak cię straciłem
Nie ważne jak bardzo się staram, nie możesz wrócić w moje objęcia

Zła dziewczyna, nie chcę już dłużej żyć
Byłaś wszystkim co mam, jeszcze jeden raz się do mnie uśmiechnij

#
##

Całą noc o tym myślę, patrzę na twoją postać, którą mam przed oczami
Nawet jeśli znędznieje, nędzny ja nie będzie trwożnie trzymał
Zegnij się albo zrób coś podobnego, odeślij jak głuptas
Żyję żałują dlaczego to zrobiłem (dlaczego to zrobiłem)
Moja postać jest jak głupiec, który tak żył
Ja, który tańczyłem przed twoimi oczami jak klaun
Na dźwięk skrzypienia boli mnie serce pulsującym bólem płacz
Nienawidziłem takich rzeczy jak miłość (dlaczego) dla ciebie żyłem jak szaleniec (dlaczego)
Śmieci takie jak miłość, kłótnie, rozstanie i tęsknota, wszystko to wyrzuć

#
##

*w tłumaczeniu była mowa o wracaniu do piersi, ale zmieniłam to na objęcia ;)

angielskie tłumaczenie mir-ified@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...