Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 czerwca 2012

MBLAQ - Tonight 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Dzisiaj wieczorem

Yeah to jest miłość, myślę, że cię kocham dziecinko, proszę wróć do mnie

Niewyraźnie pojawiasz się w mojej wizji, twój półprzezroczysty obraz (jeśli stanie się wyraźny moje serce zacznie bić)
Ty... wróć do mnie
Chcę zmyć bolesne serce, czy wiesz jak się czuję (moje serce boli, naprawdę boli)
Pamiętaj mnie... kocham cię
Tylko ty jesteś moją dziewczyna, nie możesz do mnie wrócić
Codziennie za tobą tęskniłem, ale tylko ja jestem zdesperowany


#Nigdy nie mów słów, że mnie zostawisz
Jesteś osobą, która mnie obroni.. mnie
Nie myśl też o niczym innym
Nie chcę tego dziewczyno dziecinko
Wróć, czy zostaniesz przy mnie, przepraszam zostaniesz przy mnie?
Och dziecinko, och ukochana powiedz, że mnie kochasz
Dzisiaj wieczorem ty jesteś tą, którą ochronię...


Nie mów, że chcesz zapomnieć, jeśli myślisz o tym, boli mnie głowa
(Kochaj mnie, zabierz mnie ze sobą) wróć
Blizny, które zostały na moim sercu, teraz to wymażę
(Dziecinko kocham cię ukochana kocham cię) ciągle cię kocham
Nawet kiedy mój oddech jest przytłaczający, ciągle biegnę
Jesteś jedyną, która zaakceptuje moje serce, jeśli ciągle będę tego chciał

#

Kiedy otwieram oczy mówię ci kocham cię kocham kocham cię
Świat na który codziennie czekałem kocham kocham cię
Pragnę cię i chcę cię, moje serce chce znowu cię znaleźć, ale gdzie jesteś
Moje serce za tobą tęskni, chce cię i z daleka na ciebie oczekuje, czy możesz jeszcze usłyszeć moje serce?

Nigdy nie mów słów, że mnie zostawisz
Jesteś osobą, która mnie obroni.. mnie
Nie myśl też o niczym innym
Nie chcę tego dziewczyno dziecinko
Wróć, czy zostaniesz przy mnie, przepraszam zostaniesz przy mnie?
Och dziecinko, och ukochana powiedz, że mnie kochasz

#


angielskie tłumaczenie aoistars@AbsoluteMBLAQ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...