Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 czerwca 2012

MBLAQ - Rust 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Rdza

Moje serce zardzewiało

Żyj zapominając mnie, wyobraź sobie, że nie istnieje, teraz naprawdę cię nie lubię
Ty też to bardzo dobrze wiesz, nasz znak, dalej skończmy to teraz
Nie martwię się, czy będziesz się dobrze miała, mi też będzie ciężko
Nawet jeśli się obejrzę, nic się nie zmieni, proszę też mnie teraz zapomnij

#Zostaw mnie, nie kochaj mnie, zamiast tego poszukaj kogoś innego, kto będzie cię kochał
Jak mnie opuścisz, to może być dla mnie ciężkie i męczące, pospiesz się, żyj zapominając mnie

Nie szukaj mnie...

Nawet jeśli nie chcesz, żebyśmy byli starymi kochankami, wszystko po trochu się zmieni
Miłość jest taka, ja też jestem tym samy typem mężczyzny
Słowa mówiące zerwijmy, rozstańmy się, chociaż teraz to może być trudne
Jeśli minie czas będzie dobrze, proszę też mnie teraz zapomnij

#

Zostaw mnie, nie kochaj mnie, zamiast tego poszukaj kogoś innego, kto będzie cię kochał
Będziesz szczęśliwa, z nich wszystkich jesteś najpiękniejsza, kocham cię, więc wiem

Żyj zapominając mnie, wyobraź sobie, że nie istnieje, teraz naprawdę cię nie lubię


angielskie tłumaczenie aoistars@AblosluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...