Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 czerwca 2012

MBLAQ - Wish you hadn't 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Chciałbym, żebyś nie

Hej, nadszedł czas... i wróciliśmy
To MBLAQ i wróciliśmy!

Proszę, chciałbym, żebyś nie była tak
Dokładnie pamiętam dzień, kiedy mnie zdeptałaś
Jak możesz mieć taką inną twarz
Tak łatwo bez wahania rzucasz fałszywe słowa
Ale dlaczego cię nie nienawidzę?
Moje serce ciągle jest przez ciebie przyciągane
Nawet oczywiste kłamstwa są bezużyteczne
Znowu wracam do twojego serca

#Jeśli mnie kochałaś nie mów tych wszystkich kłamstw
Wiem, że nie możemy się spotkać
Jeśli mnie przeklinasz to tego nie rób, odejdź
Wiem, że nie ma więcej potrzebnych słów

x2
##Sprawiasz, że chcę kochać
(ty ty ty ty możesz to znowu powiedzieć)
Więc spraw, że będę chciał kochać (ty ty ty ty ty)

Mam nadzieję, że już nie śnię
Nie twórz iluzji jakbyś wszystko o mnie wiedziała
To oznacza, że nie jestem twoją zabawką
Nie pojawiają się przede mną tylko gdy czegoś chcesz
Każesz mi codziennie powtarzać te same słowa
Zostałem złapany w zapętlone męczące powtórzenia
Może widzisz całe moje wnętrze, które takie jest
Znowu zbliżasz się do mnie o jeden krok

#Powtórzenie
##Powtórzenie x2

Proszę, chciałbym, żebyś nie była taka
Chciałbym, żebyś taka nie była
Tylko mój ból potwór w moich oczach
Może znasz mój ból, powiedz mi swoje uczciwe słowa ukryte w środku twoich słodkich słów
Bez rozdzierania, rzucania i wypuszczania uch nie rób tego, spójrz w moje oczy
Jeśli kochałaś albo miałaś miłość dla mnie, teraz wymaż wszystko ze swojego wnętrza od tamtej chwili

#Powtórzenie
##Powtórzenie x2

angielskie tłumaczenie mir-ified@AbsoluteMBLAQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...