Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 6 czerwca 2012

MBLAQ - Again 2011 tłumaczenie


MBLAQ - Znowu

Teraz gra jest skończona
Już dłużej nie możesz mnie blokować
Smutek też się skończył, nie mam nawet czasu, żeby cierpieć

Dziecinko powiedz mi dlaczego
Śliczny uśmiech nie jest mój
Dlaczego nie podasz mi powodu
Gdybym tylko mógł cię odzyskać

Znowu
#Spóbujęęę (spróbuję) nie ważne ile razy zostanę uderzony
Spóbujęęę (spróbuję) nawet jeśli to będzie mój ostatni raz
Moje zamknięte serce i moja ukryta miłość
To nie może być już cierpliwość

##Spróbuję spróbuję nawet jeśli będę cię zapominał
Spróbuję spróbuję nawet jeśli to będzie rozdzierać mi pierś
Żegnaj żegnaj
Ale daj mi daj mi jeszcze jedną szansę
Spróbuję spróbuję

Zbliża się
Czuję, kiedy zbliża się czas
Smutek też się skończył nawet czarny ból w moim sercu

Dziecinko powiedz mi dlaczego
Usta, których tak bardzo pragnąłem
Dlaczego nie podasz mi powodu
dlaczego musiałaś mówić o rozstaniu

Ale ja
#
##

Nawet jeśli znowu upadnę
Nawet jeśli wyraźnie widzę koniec
Wszystkie kłamstwa, które powiedziałaś
Nawet jeśli im ufałem
Rozpaliłaś mnie, wypełniłaś gniewem moje oczy
Będę w drugiej rundzie
To kolejna walka, która się rozpoczęła

Znowu ja
#
##

angielskie tłumaczenie mir-ified@AbsoluteMBLAQ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...