Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 9 czerwca 2012

Dara ft. CL - Kiss 2009 tłumaczenie


Dara ft. CL - Pocałunek 

#Chcę tylko pocałunku
Nie chcę [go] nigdy przegapić 
Jeszcze raz bardziej mrowi
Weź mój oddech 
Umrę jak mnie nie pocałujesz  
Nie chcę [go] nigdy przegapić 
Nie wahaj się dłużej 
Weź moje usta 
(2NE1) 

Mały chłopczyku 
Dlaczego masz zawsze tyle do powiedzenia 
Nadąsany mały chłopczyku 
Wiem, że zamierzasz wyznać, że mnie kochasz 
Nie jestem dziecinką
Jestem znacznie bystrzejsza niż myślisz 
Codziennie wracamy do tego samego miejsca 
Nie wiem dlaczego do cholery mi to robisz

Mały chłopczyku
Pamiętam jak zauroczyła mnie ta pewność siebie 
Mój mały chłopczyku 
Twoje tempo jest o wiele bardziej nudne niż myślisz 
Jestem twoją dziecinką 
Dlaczego jest tak, że kiedy się rozstaniemy tylko moje ręce się trzęsą 
Bukiet kwiatów jest znakomity, nawet pierścionek jest wspaniały 
Myślę, że po prostu  nigdy nie będziesz wiedział 

##Nie przyspieszaj 
Nie opowiadaj mi nudnych historii 
Jak będę w stanie to znosić?
Czy w ogóle jesteś mężczyzną?

Nie uśmiechaj się 
To takie nudne 
Zamknij oczy i chodź tu teraz 
I po prostu weź to, weź to 

#

###Szybko 
Pozwolisz dotknąć
Nigdy dużo nie chciałam 
Szybko 
Pozwolisz dotknąć 
Dziecinko tylko dzisiaj, proszę 
(uh uh uh uh uh CL)
Nie pozwól mi odejść

Chodź i pozwól mojemu ciału podskoczyć
Nie testuj mojej cierpliwości
Dziś znowu jestem bliska utraty kontroli
Jakby moje serce było dynamitem
Tik Tik tak tak, czas szybko mija
Proszę, proszę, zatrzymaj, zatrzymaj tę noc ostatni raz
Obraz uśmiechającego się ciebie jak głupiec
Trudno mi to znieść, to mnie zabija
Jeśli też mnie chcesz, chodźmy
Tańczmy, moje serce jest dyskoteką
Jakbyś sprawiał, że wszystko naokoło mnie się kręci
Bez słowa, zniknę tak szybko jak UFO, które szybko znika

##
#
###

####Miłość jest niebezpieczna
Twoje spojrzenie jest takie toksyczne
Teraz razem się kołyszemy
Ale po prostu tak dobrze się czujemy

#####Miłość jest niebezpieczna
Twoje usta są takie trujące
Teraz razem się kołyszemy
Jesteśmy w niebezpieczeństwie
W niebezpieczeństwie, niebezpieczeństwie, niebezpieczeństwie, niebezpieczeństwie

####
#####

angielskie tłumaczenie Whimsical Being

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...