Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 16 czerwca 2012

FT Island - Even if it's not necessary 2011 tłumaczenie

Ta piosenka została także wykorzystana jako OST do dramy Hearstrings, choć chłopcy wydali ją wcześniej na płycie Cross & Change.


FT Island - Nawet jeśli to nie jest konieczne 

Nie musisz, ale jeśli jest taka możliwość
Czy będziesz mnie pamiętać? 
Nie byłem utalentowany, ale czasami cię rozśmieszałem 

Mimo, że budzisz się zraniona przez tą nieszczęśliwą miłość 
Jeśli nie było dobrych wspomnień 
[Które] przynajmniej raz mogłaś pamiętać 

#Czy będziesz mnie pamiętać jeśli spotkasz kogoś takiego jak ja? 
Czy będziesz mnie pamiętać jeśli usłyszysz piosenkę, której słuchaliśmy?
Czy będziesz mnie pamiętać jeśli spotkasz kogoś o takim samym imieniem jak ja?
Nie musisz, ale proszę przynajmniej raz mnie pamiętaj 

Jak się ostatnio masz?
Pytam o ciebie 
Zastanawiam się jeśli mnie słyszysz 
Nawet jeśli już zapomniałaś, czy możesz mnie znów pamiętać? 

Jeśli byłaś szczęśliwa tylko przez chwilę 
Jeśli mogę być tego powodem 
Będziesz przynajmniej raz mnie pamiętać 

#Powtórzenie 

Jestem inny 

Pamiętam cię bez kogoś takiego jak ty 
Pamiętam cię cokolwiek gdzieś robisz 
Pamiętam cię bez kogoś o takim samym imieniu jak twoje 
Pamiętam cię przez cały czas, gdy oddycham 

Ja...

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...