Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 16 czerwca 2012

INFINITE - Feel so bad 2012 tłumaczenie


INFINITE - Tak źle się czuć

Mijasz mnie, udaje, że nie widziałem tych oczu
Po prostu powiem, że cię nie widziałem
Proszę, po prostu mnie zignoruj
Zanim załamie się moje drżące serce

Ten przypadek miał miał miejsce raz, dwa, trzy razy
Teraz czuję jakbyś była przeznaczeniem
Ostatni raz, tylko jeszcze jeden, dwa, trzy razy, ciągle za tobą tęsknię

Obydwoje jesteście dla mnie tacy cenni, ty i osoba koło ciebie
Ale dlaczego to ty jesteś tym, który wszystko zabrał?
Wszystko czego kiedykolwiek chciałem

Kiedy cię widzę, płyną łzy - nie mogę cię mieć, ale pragnę cię
Och, boli mnie serce, kiedy ci widzę
Nigdy nie będziesz moja moja moja moja

W moich marzeniach przytulam cię
I mówię te nonsensowne słowa, kocham cię

Łzy płyną kropla za kroplą
Ale próbuję otrząsnąć swoje serce
Twoje objęcia sprawiają, że oddycham
Po prostu chodź w moje ramiona i nie ruszaj się

Próbowałem się przekonać, że to nie to i próbowałem cię unikać
Ale teraz stałem się tchórzliwym mężczyzną i chcę cię

Obydwoje jesteście dla mnie tacy cenni, ty i osoba koło ciebie
Ale dlaczego to ty jesteś tym, który wszystko zabrał?
Wszystko o czym marzyłem

Kiedy cię widzę, płyną łzy - nie mogę cię mieć, ale pragnę cię
Dlaczego dotknęłaś moje serce?

To miejsce, w którym powinnaś być
Która decyzja jest tą właściwą
Potrzebuję cię, chcę żebyś wróciła
Przestań przestań unikać, połknij wspomnienia, które są poplątane i przerażające
Potrzebuję cię tak źle się czuję
Zgnieciona nerwowość, doprowadzę do to spokojnego miejsca i rozpowszechnię to ze mną

Teraz jesteś taka cenna - bardziej niż ktokolwiek
Idę teraz do ciebie, po tym jak każdemu pozwoliłem odejść

Nie potrzebuję nic innego
Ponieważ cię kocham, ponieważ cię kocham
Ochronię cię, za wszelką cenę
Po prostu muszę na ciebie patrzeć

Potrzebuję cię, pragnę cię, kocham cię, tak źle się czuję, tak źle się czuję
Potrzebuję cię, pragnę cię, kocham cię, tak źle się czuję źle
Potrzebuję cię, pragnę cię, kocham cię, tak źle się czuję, tak źle się czuję
Potrzebuję cię, pragnę cię, kocham cię, tak źle się czuję czuję

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. o dzięki za tłumaczenie tego :* ciężko to znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...