Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 maja 2012

Tablo feat. Lee Sora - Home 2011 tłumaczenie


Tablo feat. Lee Sora - Dom 

Gdy przekraczam próg moich drzwi, dostaję zawrotów głowy 
Ponieważ jest to granica strefy mojego pocieszenia
Bezużyteczne emocje, które zabrudziły moje serce, pokryły się kurzem 
Jeśli się stąd  wydostanę, tam będzie śmierć 
Ponieważ bardziej nie lubiłem nieznanego szczęścia niż znany smutek, wyrzuciłem moje kroki 
Boję się, że stanę się parą znoszonych butów 
Ponieważ świat, czas, ludzie pokrętnie/krzywo mnie nosili 
Zapomnę. Jak stosy gazet i rachunków przed moimi drzwiami 
Nie pozostawiaj myśli i wymagań świata przede mną 
To jest mój dom - zostaw mnie w spokoju 
Po prostu tutaj nie przychodź 

#Teraz płaczę bez łez 
Tak jak oddychanie, znów płaczę 
Smutek, który stał się domem 
Choć staram się wyjść, płaczę na progu
Nieświadomie płaczę 

Czy zasługuję na to, żeby być szczęśliwym?
Dlaczego głęboko zapadłem się w te płytkie blizny? 
Na każdego może w życiu spaść deszcz strzał  
Ale dlaczego w moim przypadku tarcza na moim sercu jest taka duża?
Emocje uciekają z jednego końca na drugi 
Ale dla spowolnionego mnie, zostaję w tyle i brak mi tchu 
Nie mogę utrzymać mojego serca i tracę świat 
Kilka kroków dalej jest szczęście, ale 
Trochę bardziej podwyższam każdy stopień 
Każdy może się tego bać 
Ale dla mnie jest to bardziej naturalne niż śmiech 
Płacz jest prosty jak oddychanie - im bardziej je powstrzymujesz, tym więcej wypuszczasz 
Pozwól mi oddychać - smutek jest moim domem 
Chcę tu zostać, w tym miejscu
Nawet jeśli wyjdę na moment do szczęścia 
Teraz wiem, że chciałbym wrócić 

#

Wewnątrz mojego smutku, który stał się moim domem 
Wewnątrz mojego smutku, który stał się moim domem, czy mogę cię zaprosić?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...