Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 maja 2012

Dalmatian - Still by ur side 2012 tłumaczenie


Dalmatian - Ciągle przy tobie

Niekończące się próby i błędy sprawiły, że myślałem, iż na zawsze cię straciłem
Świat mnie okłamał i powiedział mi, że nigdy cię nie zobaczę
Odpychałem i przyciągałem tylko, żeby wygrać walkę
Ale na końcu uświadomiłem sobie, że to wszystko to było tylko piękne kłamstwo

Dzień za dniem, mija czas i zatrzymuje się moje serce
Oszukałem cię, patrząc na mnie i ty też mnie oszukałaś

Razem stoimy, a miłość jest pełna kłamstw
Trzymaj się mnie dziecinko, mimo że ukryłem swoje serce

#Będę cię szukał, będziesz płakać
Chcę więcej/bardziej żyć, zostań przy mnie
Mój oddech się zatrzyma, moje oczy się zamkną
Do ostatniej, do ostatniej chwili bez twojej wiedzy

Nawet jeśli cię zostawię, ciągle jestem przy tobie
Bez niczyjej wiedzy zniknę
Chciałem pozwolić odejść, po prostu chciałem pozwolić odejść
Mimo że cię pragnąłem, pozwolę ci odejść

Jestem chory i zardzewiały, a ty jesteś leczącym cieślą
Jesteś moim światłem i powodem, dla którego żyję, ponieważ ty
Twój uśmiech, och wszystko jest takie piękne
Wszystko w tobie wydaje się być klejnotem
Ale dlaczego ja jestem jak złamany gwóźdź
Jest tylko bezrobotnym, żałosnym facetem
Zamiast ufać mi o podążać za mną, po prostu powiedz cześć i odejdź
Wciąż jestem dzieckiem i to zbyt dużo dla mnie, żeby poradzić sobie z miłością

#Powtórzenie

##Nawet jeśli cię zostawię, ciągle jestem przy tobie
Kłamstwa, których nie mogłem ci powiedzieć to
Chciałem pozwolić odejść, po prostu chciałem pozwolić odejść
Mimo że cię pragnąłem, pozwolę ci odejść

Będę cię szukał, będziesz płakać
Chcę więcej/bardziej żyć, bez twojej wiedzy

##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...