Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 18 maja 2012

G Dragon - Obsession/Nightmare 2010 tłumaczenie


G Dragon - Obsesja/Koszmar 

#Gdybym tylko raz mógł cię trzymać [w moich ramionach]
Chciałbym abyś przez chwilę była moją ukochaną  
Proszę, proszę, proszę modlę się 
My, my, my, my razem, razem 

Ponieważ tak bardzo ją kocham, moja chciwość ciągle rośnie 
Chcę ciebie dla siebie
Jesteś ty sama
Nie biegnij, nie uciekaj 

Raz, dwa, trzy, cztery 

Czas płynie i minęły lata odkąd cię widziałem ... Więc co?
Wszystko co robię to wołam twoje imię [stojąc] przed tobą 
Nie mogłem znieść spotykania się jako przyjaciele, nie 
Wariuję, nie, staję się coraz bardziej szalony, im częściej cię spotykam
[Wspomnienia/obrazy] w mojej głowie stają się niewyraźne, moje serce jest zdezorientowane, nie wiem co zrobię 

Oczy, które nie mogą kłamać, sen wczorajszej nocy, który był jak koszmar 
Uwielbiam kiedy patrzysz tylko na mnie w ten sposób, powiedz "kochanie"

##To moja obsesja, nie przeklinaj mnie 
To moja obsesja, nie odwracaj wzroku 
To moja obsesja 
Nie mów mi, proszę nie mów mi, to jest moja obsesja 
To moja obsesja 

#Powtórzenie 

Przepraszam 
Ta noc nie była samotna 
Z jakiegoś powodu nie było inaczej niż zwykle 
Ale miejsce, które tak pięknie dla ciebie przygotowałem, nie wyglądało tak szczęśliwie  
[Nie padło] nawet jedno słowo, ale w porządku kochanie 
Nie przeszkadza mi to, jestem szczęśliwy, że jesteśmy razem 
Nie martw się więcej 
Zostanę przy tobie i będę zawsze cię chronił

Oczy które nie mogą kłamać, sen wczorajszej nocy, który był jak koszmar
Nie wiem co robić jeśli zaśniesz tak cicho, kochanie otwórz swoje oczy 

##Powtórzenie 

#Powtórzenie 

Uśmiechnij się, proszę uśmiechnij się, jesteś najpiękniejsza kiedy się uśmiechasz
Płacz? Dlaczego płaczę?
Wycieram te łzy, a twoja [twarz] jest bez wyrazu 
Sztywniejesz, padam na kolana i pytam się co źle zrobiłaś

Bezkresne oczekiwania, pewne możliwości
Jeśli to wszystko było żartem, jeśli ktoś mnie obudził 
To wszystko był mój upór, gdybym tylko zmniejszył moją chciwość 
Gdybym wiedział, że będę tak żył jak grzesznik  

Raz, dwa, trzy, cztery

##Powtórzenie 

#Powtórzenie  

angielskie tłumaczenie Whimsical Being 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...