Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

2AM - Not Because 2008


2AM - Nie, ponieważ 

Jak bolesny tekst piosenki, to tak strasznie boli 
To pierwszy raz, kiedy poczułem takie emocje
Ilekroć nasze oczy się spotykały, moje serce się rozgrzewało 
Ty również powiedziałaś, kiedy patrzyłaś na mnie, że twoje serce czuło to samo
Powiedziałaś, że byliśmy wyraźnie bratnimi duszami 
Powiedziałaś, żebyśmy razem spędzili resztę naszego życia 

Wierzyłem, w to 
Ponieważ wierzyłem w toco powiedziałaś, nie wiedziałem co robić
W obliczu twoich nagłych słów o rozstaniu

# W porządku, pozwolę ci odejść 
To tak bardzo boli, ale... tak, masz rację 
Skoro powiedziałaś, że nie jestem tym jedynym, nie ma nic co mógłbym zrobić 
Spróbuję zapieczętować moje serce 
Tak, mówię...masz rację, skoro powiedziałaś, że nie jestem tym jedynym 
Skoro powiedziałaś, że nie będziemy [razem], to czyni mnie smutnym 

Powiedziałem ci, że wszystkie rzeczy, które mówiłem naprawdę nie były kłamstwami
Ale zaraz po naszej separacji, jak wróciliśmy do domów oddzielnymi drogami, zmieniłem zdanie 

Powiedziałaś, że bycie ze mną było takie trudne, nie miałaś odwagi 
Powiedziałaś, że to było takie trudne, twoja miłość zniknęła 
I teraz nic już nie pozostało


Ja... myślę, że masz rację 

angielskie tłumaczenie koreapopmusic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...