Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

GO & Mir - I already knew (K-POP The Ultimate Audition OST)

GO & Mir - Już wiedziałem

Widzę cię z daleka
Ciągle czuję motyle
Już nie powinienem, moja damo
Dzisiaj lubię cię nawet bardziej
Nawet dziwne zachowania
To prawdopodobnie będzie ostatni raz


Gapię się na ciebie przez długi czas, ale unikasz moich oczu
Jak możesz pozwolić mi poznać swoje myśli nie mówiąc mi ich

Już nie trzymasz mojej dłoni jak kiedyś

#Już wiedziałem
Że miałaś zamiar mnie zostawić
Cały czas o tym wiedziałem, ale nie mogłem pozwolić ci odejść
Już wiedziałem
Nie ważne jak bardzo próbuję, znowu dla mnie żegnaj żegnaj żegnaj żegnaj

Zaczynając w pewnym momencie, kiedy coś mówię (huh, co?)
Nawet nie interesują cię moje historie
Jesteś skupiona tylko na swojej pracy, co jest w twojej głowie?
We wspomnieniach, które stają się niewyraźne, kiedy rzadko rozmawialiśmy przez telefon przed rozstaniem
Z głosu, który się zmienił, od tamtej chwili to wiedziałem, o twoim sercu


Gapię się na ciebie przez długi czas, ale unikasz moich oczu
Jak możesz pozwolić mi poznać swoje myśli nie mówiąc mi ich

Już nie trzymasz mojej dłoni jak kiedyś

#Powtórzenie

Nawet o tym nie myślałem
Co powinienem z tobą zrobić?
Myślę tylko o tobie

Nawet o tym nie myślałem
Co powinienem z tobą zrobić?
Myślę tylko o tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...