Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

M2 - Stand up 2012 tłumaczenie (K-POP The Ultimate Audition OST)



M2 - Wstań/Podnieś się/Postaw się

A-Yo! To czas, żeby zaszaleć
Nie ważne jak bardzo świat mnie blokuje, pójdę
Jeden, dwa 1, 2, 3, 4

Dalej dziecinko! Widzisz to w moim umyśle?
Nie mów, że nie mogę - po prostu przestań

Po prostu przesadzasz - myślałem, że jestem całkiem dobry
Chcę wymazać te wszystkie wymówki
Kiedy mija każdy dzień, kiedy to staje się trudniejsze do wytrzymania
Nie ważne jak bardzo jestem zdeptany, nie dbam o to
Idę w kierunku moich marzeń po Z. W. Y. C. I. Ę. S. T. W. O.
Nie możesz nagiąć mojego gorącego serca - nie zaprzeczaj temu

Nie będę się tchórzliwie ukrywał
Teraz zetrę się z tobą

#Wstań, to jest początek - leć wysoko, krzycz
Nawet jeśli blokuje mnie szorstki świat
Nie mogę się poddać - pójdę w kierunku mojego marzenia, które zawsze miałem
Będę głośniej krzyczał i zwyciężę

Nie ważne jakie trudności napotkam na swojej drodze
Nie ważne jaki rodzaj dużej ściany mnie zablokuje
Będę leciał wyżej - będę ciężko biegł
Chcę uczynić cię głośniejszym - po prostu krzycz
Będę biegł w stronę sceny, która jest przede mną
Głupcy, którzy mnie przeklinają, mówiąc, że jestem za młody odpadają
Chcę wszystkim pokazać - chcę się zetrzeć z tym światem
Uderzać uderzać uderzać do końca - iść

Od początku to nie będzie łatwe
Będę szedł do końca

#Powtórzenie

Chociaż czasami mogę upaść
Przez chwilę odpocznę  i znowu wstanę - otworzę moje skulone serce
Idź - teraz jest czas, żeby cię pokazać - idź - z całych sił leć wysoko
Nigdy nie daj sobą wstrząsnąć

(Wstań) krzycz do świata
Jeśli pójdę w kierunku swoich marzeń, będę super gwiazdą
(Wstań) właściwie wiem tylko jedną rzecz
Jeśli będę marzył, wszystko się spełni - nigdy nie zatrzyma
Nie boję się, mogę to zrobić
Z mocą optymizmu, wszystko będzie dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...