Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 15 marca 2012

MBLAQ - Cry 2011 tłumaczenie

MBLAQ - Płacz

A! Czas jest dla mnie zbyt wolny dziecinko
Posłuchaj tego dziewczyno

Próbuję cię wymazać ze spadających łez
Mogę tylko gładko cię opuścić
Zbyt łatwo próbujesz odejść
Nie ufaj kobietom

Mroźny, chłodny głos
Twoje przeszłe spojrzenie
Och, usta, suche i zimne
Hej dziecinko, powiedz
Co mam zrobić? Co mam zrobić?
Możesz do mnie wrócić?

#Doprowadziłaś mnie do płaczu,dlaczego?
Powód, dla którego dalej żyję, proszę nie odchodź
Tylko powiedz mi dlaczego, dlaczego?
Otrzyj moje łzy, powiedz mi
Jestem taki szalony
Krzyczę, wołam
Głośno wyję, wołam
To nie jest koniec, to tak bardzo boli
Kipię, wołam
Proszę, nie odrzucaj mnie, dziecinko

##Och dziecinko, doprowadziłaś mnie do płaczu
Och dziecinko, doprowadziłaś mnie do płaczu
Och dziecinko, tylko powiedz mi dlaczego
Och dziecinko, doprowadziłaś mnie do płaczu

Jesteś dla mnie wszystkim, nie jestem innym mężczyzną
Wolałbym siebie żałować, jesteś moją dziewczyną
Z każdym mijającym dniem coraz bardziej cierpię
Nie mogę już tego powstrzymywać'

Och, biały, zanim sobie to uświadomiłem, biały
Nienawidzę siebie, który został odrzucony
Jestem taki czarny, czarny
Jestem cały wypalony

#

Nie doprowadzaj mnie do płaczu
Łzy blokują mój wzrok, nic nie widzę
Oddech utknął mi w gardle, mimo że próbuję wołać twoje imię
Wygląda na to, że już mnie nie słyszysz
Nie mogę tego dusić w sobie, potrzebuję cię w swoim życiu
Czy możesz mnie objąć, żeby te łzy przestały płynąć?

Dopóki znowu nie wrócisz, stoję tutaj dziewczyno
Nie ma dnia i nocy
Moi przyjaciele mówią, że nędznie wyglądam
To nic, ponieważ bez ciebie moje serce, które kiedyś biło, jest teraz pomarszczonym manekinem, jak pusta skorupa
Wróć miłości
Dziewczyno, przepraszam

Nie nie nie
Nie doprowadzaj mnie do łez
Teraz mam dość ciągłego płakania, mdleję
Jest ze mną w porządku
Wróć do mnie
Już, ty, jestem taki szalony
Krzyczę, wołam
Głośno wyję, wołam

To nie jest koniec, to tak bardzo boli
Kipię, wołam
Proszę, nie odrzucaj mnie, dziecinko

##

angielskie tłumaczenie hykimlyrics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...