Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - What should I do? 2009




2AM - Co mam/powinienem zrobić?

Moje serce dziko bije
Ale ponieważ wiedziałem, że to nie było z twojego powodu
Ale dla tej osoby, to tak bardzo to boli
Ostatnio, zawsze kiedy na mnie patrzysz
Pojawia się twarz tej osoby
Tak bardzo przepraszam, poznanie cię
Było największym błogosławieństwem mojego życia
Muszę być idiotą, ale nie mogę się powstrzymać
Wszystko co widzę to ona

Och, przez kilka dni nawet próbowałem o niej zapomnieć
Ale to nie wychodzi mi zbyt dobrze

#Co powinienem zrobić? W twojej twarzy
Widzę tylko jej [twarz]
Nawet jeśli mówię sobie, że nie powinienem się tak zachowywać
To nie wychodzi mi to zbyt dobrze
Co powinienem zrobić?W twoim głosie
Słyszę tylko ją
Myślę, że moje serce już cię opuściło
I zaczęło ją kochać

Nawet kiedy się spotykamy
Rozglądam się, żeby sprawdzić czy ta osoba tam jest
Kiedy idziemy ulicą
Boję się, że ona może mnie zobaczyć
Nie mogę tego robić, wiem, że nie powinienem tego robić
Ale słowa "kocham cię" stały się bardziej niezręczne do wypowiedzenia
Wiem, że starasz się dla mnie z całych sił
Nie mogę zrobić tego samego dla ciebie
Och, nawet jeśli próbowałem znowu cię pokochać, wiem, że nie mogę

#

Chciałem na zawsze być przy tobie
I opiekować się tobą
Ale moje serce ciągle
Szuka tej dziewczyny, która nie jest tobą

#

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...