Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - Sorry I can't laugh for you 2010


2AM - Przepraszam, nie mogę się do ciebie uśmiechnąć

Rozstańmy się

Nic dzisiaj do mnie nie mów
Nie mogę nawet przyjąć żartu od ciebie

Nie pytaj się mnie czy cię kocham czy nie
Możesz mi nie uwierzyć, ale chcę się rozstać

#Och, Ja, który obejmowałem cię, kiedy było ci trudno, który pocieszałem cię w bólu
Tak, ta sama osoba próbuje cię zapomnieć

##Przepraszam, nie mogę się do ciebie uśmiechnąć
Przepraszam, ale rozstańmy się
Przepraszam, nie mogę się do ciebie uśmiechnąć
Przepraszam, ale rozstańmy się

Rozstańmy się rozstańmy się rozstańmy się

Kiedy cię odprawiałem też (ja też)
Przeżywałem ciężkie chwile (ciężkie chwile)
Teraz próbuję sam żyć (sam) bez ciebie
Nie pytaj się mnie jak mi idzie
Możesz mi nie wierzyć, ale mam się świetnie

#
##

Nie, to nie jest, to nie jest to, czego chciałem
Wciąż cię kocham (kocham cię)
Przepraszam, nie mogę się do ciebie uśmiechnąć
Przepraszam, rozstańmy się
Rozstańmy się

angielskie tłumaczenie d00lie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...