Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - Even if I die, I can't let you go 2010



2AM i Nawet jeśli umrę, nie mogę pozwolić ci odejść

Mimo że jestem młody, ból jest taki sam
Tylko dlatego, że nie znam bardzo dobrze świata
Nie znaczy, że nie znam bólu

Dlaczego kłamiesz mówiąc, że będzie dobrze?
Jak moje serce, które tak bardzo cierpi
Może zostać tak łatwo uleczone?
Jak bez ciebie będę żył?
Dlatego ja

#Nie mogę pozwolić ci odejść, nawet jeśli umrę
Jak mam pozwolić ci odejść?
Czy pójdziesz lub odejdziesz, napraw moje serce
Jeśli nie potrafisz go naprawić, tak żebym nie cierpiał
Tak, żebym mógł przynajmniej żyć
I tak nie będę mógł żyć
Nie mogę pozwolić ci odejść, nawet jeśli umrę


Nie ważne jak bardzo mnie odepchniesz
Będę się ciebie trzymał do samego końca
Żebyś nie mogła nigdzie odejść

Jeśli naprawdę masz zamiar odejść, wtedy kłam
Że powinniśmy się znowu jutro spotkać
Że powinniśmy się spotkać, kiedy się uśmiechamy
Jeśli zerwanie nie było żartem, więc ja

#

Spędziliśmy razem tyle czasu
Jak możesz mi mówić, żebym od teraz żył sam?
Nie mogę tego zrobić, nie mogę


#

angielskie tłumaczenie kimchi hana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...