Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - Break up well/How to break up 2012


2AM - Dobrze się rozstać/Jak się rozstać

Dobrze zrobiliśmy, prawda?
Że zdecydowaliśmy przestać się ze sobą spotykać
Dobrze zrobiliśmy, prawda?
Nasza miłość oziębiła się, prawda?
Proszę powiedz mi tak
Że nie czujesz żadnej tęsknoty

Żadnego płaczu
Żadnego wzajemnego obwiniania się
Żadnego wzmianek o minionych wspomnieniach
Obiecaj mi, że nasze ostatnie będzie w jakimś szaleńczym i jasnym miejscu z wieloma ludźmi dookoła

#Nigdy nie mów słaby rzeczy, jak
"Kochałam cię, byłam szczęśliwa, nigdy nie będę w stanie cię zapomnieć"
Kto tego nie zna
W końcu i tak się rozstaniemy
Nigdy nie zmienisz swojego zdania

Żadnego zamartwiania się
Będziemy mieli się dobrze
Ty i ja jesteśmy silniejsi niż nam się wydaje
Przeprowadzamy to skuteczne/potężne/silne zerwanie
Obydwoje będziemy dobrze żyli, żeby sobie nawzajem pokazać, obiecaj mi

#

Nigdy nie powiem
"Tak bardzo za tobą tęsknię, nie mogę tego zrobić, jestem przed twoim domem"
W końcu i tak się rozstaniemy
Nigdy nie zmienisz swojego zdania
Nigdy nie zmienisz swojego zdania

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...