Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - Just one more second 2012


2AM - Tylko jeszcze jedna sekunda

Daj mi tylko jeszcze jedną sekundę
Daj mi tylko jeszcze dziesięć sekund
Oddaj mi tyko jeszcze jeden dzień
Nie będę więcej zawracał ci głowy
Nie będę zachłanny
Tylko pożycz mi 24 godziny

Nie ważne, jeśli wyglądam żałośnie
Nie ważne, jeśli wyglądam dziecinnie

#Wiem, ze jesteś osobą, która zrobi to, co powie
Więc proszę, tylko raz ocal moje biedne serce
Żebym mógł ci się pokazać tylko przez jedną sekundę
Żebym mógł pokazać ci swoje serce tylko przez dziesięć sekund
Proszę
Próbowałem tylko czytać twój rozum
Nie znałem twojego serca
Bojąc się, że będziesz mnie miała dość

Nie powiem ci, żebyś do mnie wróciła
Nie będę mówił dziecinnych rzeczy

#

Nauczyłem się miłości w zły sposób
Przez cały czas próbowałem cię wygrać
Myślałem, że mocniejsze kochanie ciebie to w pewien sposób przegrana

Proszę, pomóż mi, żebym przez 24 godziny mógł błagać cię o przebaczenie i na sekundę przed tobą klęknąć 
To żałosny ja
Tylko raz mnie ocal
Pożycz mi tylko jeszcze jeden dzień
Jeszcze raz pożycz mi tylko jeden dzień
Jeszcze raz pożycz mi tylko jeszcze dziesięć sekund, proszę
Jeszcze raz oddaj mi tylko jeszcze jedną sekundę, proszę

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...