Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - I love you, I love you 2012


2AM - Kocham cię, kocham cię, kocham cię

Kocham cię, kocham cię, kocham cię, nie ważne ile razy to powiem
Ty ty ty nie wiesz co czuję
Kocham cię

Pamiętam pierwszy raz, kiedy cię spotkałem
Myślałem, że popsuło mi sie serce
Moje serce, które bije jakby miało wybuchnąć, mówi mi
Że jesteś moją miłością
Że cię lubię, kocham cię
Nawet jeśli ćwiczę setki razy, to nie wychodzi z moich ust

#Kochanie moja miłość, teraz ci powiem
Proszę zaakceptuj moją miłość

##Kocham cię, kocham cię, kocham cię, nie ważne ile razy to powiem
Ty ty ty nie wiesz co czuję
Ponieważ to miłość, ponieważ cię kocham
Nawet jeśli cały świat się zmieni, ochronię cię
Kocham cię

Czułem, że prawdopodobnie myślisz tak samo jak ja, kiedy zobaczyłem twoje oczy
Jeśli oczy, które widziałem są prawdziwe
Więc twoje serce też musiało się popsuć
Nawet jeśli zamknę oczy
I zasłonię uszy
Moje serce potrafi znaleźć miejsce gdzie jesteś

#
##

Nawet jeśli nikt tak nie mówi
W moich oczach jesteś piękna
Zawsze cię ochronię
Moja miłości
Kocham cię

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...