Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 28 lutego 2012

Big Bang - Bad boy 2012

Mam dla Was kolejny świeżutki teledysk Big Bang z ich nowej płyty Alive.
Ja już wiem, że to będzie prawdopodobnie jedna z moich ulubionych piosenek z tego mini albumu, a jakie są Wasze wrażenia po obejrzeniu klipu?



Big Bang - Zły chłopiec

Byłem zbyt ostry tamtej nocy
Nie wiedziałem, że naprawdę odejdziesz
Słowo "przepraszam" jest dla nas zbyt trudne, dlatego ciągniemy to do końca
Ponieważ jestem taki kłótliwy
Wiele razy w ciągu dnia kłócimy się o głupie rzeczy
Wycofujesz się z płaczem, ja rozglądam się i myślę
"Wróci jutro. Na pewno pierwsza do mnie rano zadzwoni."

#Dziecinko, nie mogę, jestem taki zły, że chcę być dla ciebie dobry, ale to trudne
Każdego dnia i każdej nocy jestem taki podły, bo jestem taki prawdziwy, więc przepraszam (ale nie mogę się zmienić)

##Jestem tym, którego kochasz, ale przepraszam, jestem złym chłopcem
Tak, po prostu odejdź ode mnie, do widzenia, jesteś dobrą dziewczyną
Im więcej mija czasu, im lepiej mnie poznajesz, pozostanie tylko rozczarowanie, ale
Dziecinko, nie zostawiaj mnie, wiem, że ciągle mnie kochasz
Dlaczego, tak, powiem ci prawdę, potrzebuję cię
Moja pa pa pa pa pani
Moja pa pa pa pa pani

Mówisz, że jestem inny niż normalni chłopcy, dlatego to takie trudne
Wciąż jesteś jak młoda dziewczyna z miękkim sercem
Obok ciebie, która zawsze uśmiecha się obok mnie, ciągle jestem za młody
Odkładam naszą randkę z wymówką, że jestem zajęty
Ponieważ jest mi przykro, ponieważ jestem sfrustrowany, odwracam głowę
Narzeczona z moich snów jest teraz tylko przyjaciółką
Zdenerwowani zerwaniem, milczymy

#
##

Nic nie mów
Pozuję na silnego, ale w środku nie jestem taki
Nie opuszczaj mnie
Wiesz, że nie ma nikogo, kto tak jak ty mnie zrozumie, dziecinko
Och ty, wróć do mnie

#

x2
Ja, którego kochasz, przepraszam jestem złym chłopcem
Przepraszam jestem złym chłopcem, przepraszam jestem złym chłopcem
Tak, po prostu odejdź ode mnie, do widzenia, jesteś dobrą dziewczyną
Jesteś dobrą dziewczyną, jesteś dobrą dziewczyną 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

5 komentarzy:

  1. kolejny przykład do kategorii "nie zostawiaj mnie" :D Jak Ci idzie Twoja kategoryzacja k-popowego świata? :>

    A co do teledysku, nie jestem zwykle zbyt obiektywna przy Big Bang, więc co mi dużo mówić... :P SUPER! Chociaż mi się "Blue" bardziej podobało. Nie wiem jak Ty, jakkolwiek jestem miłośniczą ekstrawaganckich stroi u gwiazd, jakoś tak zarośnięte futrem plecy do mnie nie przemawiają, a ten irytujący kosmyk topielicy przy skroni GD mam po prostu ochotę wyrwać! :P Wybacz GD... ja normalnie nie jestem agresywna ;) Toż wiesz, ze Cię kocham! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także na razie Blue wygrywa, ale jeśli puszczę i tą 200 razy zawsze to może się zmienić.

    Widzę ze hurtem nagrali kilka teledysków w US.

    A co do GD, we wszystkim mu pięknie :D Ja tam mu nic nie będę wyrywać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. @walerianka - idzie raczej powoli, ale to tylko dlatego, że zasiane przez Ciebie ziarenko kiełkuje i mam pomysł na jeszcze inny post, więc zamiast zrobić jedno porządnie to robię kilka rzeczy na raz przy okazji chodząc na uczelnię:)
    futro i kosmyk - takie same uczucia

    @martan - nie wiem dlaczego, ale ta bardziej mi się podoba; jestem w trakcie przesłuchiwania całej płyty i może mi się jeszcze odmienić - jak na razie bardzo wysoko uplasowała się Fantastic baby - jak dla mnie coś totalnie nowego w ich twórczości - i śpiewamy: BOOM SHAKA LAKA!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się zdecydować, która mi się bardziej podoba Bad boy czy Blue :) i także zgodzę się z włosami G Dragona, najchętniej bym wzięła nożyczki i je obcięła ;). Ale cóż jak się nie ma co się kocha to się kocha co się ma :D Taka koncepcja albumu, nie możemy nic poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wszytskie nowe piosenki, aczkolwiek Bad Boy i Fantastic Baby u mnie wygrywają :P super że przetłumaczyłaś, byłam strasznie ciekawa o czym dokładnie śpiewają :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...