Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 lutego 2012

Park Gyu Ri (KARA) - Look Only At You 2011 tłumaczenie (City Hunter OST)



Park Gyu Ri - Patrzę tylko na ciebie

Cały dzień na ciebie patrzyłam
Ale ty patrzyłeś gdzieś indziej
Nawet jeśli ciągle cię widzę, zawsze za tobą tęsknię
Moja osoba, jakim jesteś człowiekiem?



#Jak dla ciebie wyglądam?*
Czy też jesteś mnie ciekaw?
Kiedy jest bezwiednie zagubiona myślach o tobie
Tępo spoglądam na twoją twarz

##Chociaż raz na mnie spójrz, jeśli czujesz moje serce
Nawet jeśli to będzie tylko raz, chcę znać twoje serce
Ale jeśli przy mnie zostaniesz
Nawet jeśli tego nie powiesz, poznam to swoim sercem

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Mam nadzieję, że będziesz dla mnie jedynym
Dla mnie, która patrzy tylko na ciebie

Nie ważne jak bardzo to boli, ta rzecz nigdy się nie zmieni
To, że moje serce, które podąża tylko w twoim kierunku
Patrzy tylko na ciebie, patrzy tylko na ciebie

*w sensie: co o mnie myślisz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...