Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 lutego 2012

FT Island - I hope you will be my lover 2012 tłumaczenie


FT Island - Mam nadzieję, że będziesz moją ukochaną 

Moje serce powoli się zabarwia z powodu twojego niewinnego i słodkiego wyglądu   
Ilekroć natykam się na ciebie, staję się niezręczny bez powodu 

Wciąż jestem ciekawy wszystkiego o tobie 
Każdej nocy śnię o swój własny sen
Jakby to było, gdybyś stała się moją ukochaną 
I teraz w końcu wyznam moją skrywaną miłość do ciebie 

* Mam nadzieję, że będziesz moją ukochaną 
Mam nadzieję, że będziesz moją jedną i jedyną miłością 
Proszę powiedz mi tylko swoje wyznanie miłości 

** Mam nadzieję, że będziesz moją ukochaną 
Mam nadzieję, że zostaniesz przy mnie 
Gdziekolwiek idziesz, cokolwiek robisz 
Mam nadzieję, że będziesz myślała tylko o mnie 

Mam ci dużo uczuć do okazania, ale 
Nie wiem jak powinienem zacząć 
Moje serce jest niecierpliwe bez powodu 
Więc nawet jeśli wydaję się być niezręczny, proszę zaakceptuj moje wyznanie 

* Powtórzenie

** Powtórzenie 

Modlę się, żeby stać się twoim ukochanym 

Obiecaj mi, ze będziesz moją ukochaną 
Obiecaj mi, że będziesz moją jedną i jedyną miłością 
Proszę wyszepcz mi miłość słodko jak czekolada 

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...