Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 26 lutego 2012

Son Han Byul - Unstoppable 2011 tłumaczenie (City Hunter OST)


Son Han Byul - Niezatrzymany

Teraz idę
Do tego miejsca, gdzie spędzaliśmy wspólnie czas
Kiedy odszedł dystans i czas, który mnie pochłania
Co zrobię z płynącymi łzami?

#Miłość, która nie można zatrzymać, powód, dla którego nie mogę się powstrzymać
Kocham cię za każdym razem kiedy oddycham
Imię, które krzyczy moje serce
Ponieważ to zawsze jesteś ty, ponieważ mam tylko ciebie

Już prawie tam jestem
W tym miejscu, gdzie spędzaliśmy wspólnie czas
Kiedy myślę o tobie, kiedy jestem koło ciebie
Co zrobię z płynącymi łzami?

#Powtórzenie

Ty, miłość, której zostałem nauczony
Teraz sobie uświadomiłem

Nie można mnie zatrzymać
To, co moje serce każe mi zrobić, wiem za każdym razem, kiedy oddycham
Ponieważ to zawsze jesteś ty, ponieważ mam tylko ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...