Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 lutego 2012

Lee Min Hoo - My everything 2009 (Boys Before Flowers OST)


Lee Min Hoo - Moje wszystko

Żadne słowa na tym świecie nie byłyby w stanie opisać
Uczucia do ciebie, które ciągle są widoczne
Żadna miara istniejąca na tym świecie nie jest w stanie tego zmierzyć

Nawet jeśli dodasz albo poprawisz jej czułość*, moja miłość nie ma granic
Nie ma nikogo, kto potrafi rozśmieszyć mnie tak jak ty
Nie ma nikogo, kto potrafi doprowadzić mnie do łez jak ty
To naprawdę do mnie nie podobne

Chcę widzieć i słyszeć tylko ciebie
Chcę sprawić, żebyś żyła w moim wnętrzu
Spójrz na mnie, przyjdź w moje ramiona
Jesteś moim wszystkim, moim wszystkim
Jesteś moim wszystkim, miłość dla ciebie

Nigdy nad tobą nie triumfowałem
Szczęściem jest, kiedy miłość do ciebie buduje moje serce
Miłość, którą do ciebie czuje nie ma granic
Nawet jeśli je ma, to będzie to nieskończoność

Nawet jeśli to męczące, proszę zostań przy moim boku
Nawet jeśli wszystko stracę, ochronię cię

Chcę widzieć i słyszeć tylko ciebie
Chcę sprawić, żebyś żyła w moim wnętrzu
Spójrz na mnie, przyjdź w moje ramiona
Jesteś moim wszystkim, moim wszystkim
Jesteś moim wszystkim, miłość dla ciebie

Chcę być wszystkim

Jesteś jedyną, która posiada moje serce
Jesteś dla mnie pierwszą i ostatnią
Zawsze kiedy oddycham wołam do ciebie
Jesteś moim wszystkim, moim wszystkim
Jesteś moim wszystkim, miłość dla ciebie

Kocham cię, jesteś moim wszystkim

*odnosi się do wspomnianej wyżej miary

angielskie tłumaczenie diopatra.wordpress

2 komentarze:

  1. Dziękuje serdecznie. Jesteś boska i szybka jak błyskawica .... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy to intuicja czy po prostu czysta chemia ale jak tylko zobaczyłam Lee Min Hoo to wiedziałam,że to on będzie rządził moim sercem przez jakiś(dłuższy:P) czas:) Nie myliłam się i wcale nie ma znaczenia,że nie jest on najzdolniejszym aktorem,że nie posiada najfantastyczniejszej barwy głosu i że nosi za krótkie portki i pantofle na bosych stopach :P I tak go pokochałam. Dlatego niezmiernie się ucieszyłam kiedy Martan w ramach prezentu "ofiarowała" mi jego piosenkę. Tobie jestem wdzięczna za to,że jestem w stanie zrozumieć o czym ten aksamitny głos do mnie szeptał. Nie ma też znaczenia fakt że nie śpiewa tego do mnie,no bo w końcu,od czego jest wyobraźnia!! Jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...