Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 lutego 2012

Choi Siwon - Worthless 2010 (Oh! My lady OST)


Choi Siwon - Bezwartościowy

Jestem taką złą osobą, nie zauważam jak cierpisz
Tak późno cię zauważyłem 
Nawet jeśli żyłem obejmując i poznając cię z dnia na dzień 
Czy twoje serce jest naprawdę zmęczone?
Z każdym krokiem, ranimy się nawet bardziej 

Płaczę bezdźwięcznie, śmieję się nie zdając sobie z tego sprawy  
Za tobą, połykam słowa "nie odchodź, nie odchodź"
Jesteś taka piękna, naprawdę cię kochałem 
Niepewnie krzyczę "wróć, wróć" z moim sercem 

Nie mogliśmy się stać bardziej do siebie podobni, tylko nawzajem się ranimy 
Dużo później żałuję
Chociaż żyłem z dnia na dzień, stając się bardziej jak ty 
Czy zapomniałaś/wymazałaś mnie, ponieważ mnie nienawidziłaś?
Z każdym krokiem coraz bardziej oddalamy się od siebie 

Płaczę bezdźwięcznie, śmieję się nie zdając sobie z tego sprawy  
Za tobą, połykam słowa "nie odchodź, nie odchodź"
Jeśli czas, który spędziłaś ze mną był faktycznie miłością 
Proszę nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, wróć, wróć 
Jesteś taka piękna, naprawdę cię kochałem 
Powiedzieć, że to zniknie to kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo 
Proszę nie odchodź, nie odchodź, wróć, wróć 

angielskie tłumaczenie siwonlover 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...