Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 2 lutego 2012

Brian Joo feat. Jay Park, Dumbfoundead - Can't stop eng. ver. 2012 tłumaczenie

Wspomniana już wcześniej przeze mnie druga piosenka z mini albumu Briana Reborn Part 1.
Brian Joo feat. Jay Park, Dumfoundead - Nie mogę przestać
Ajo B? Myślisz, że są na to gotowi?
Yeah słuchajcie
Coś się dzieje, kiedy cię widzę, nie wiem co powinienem zrobić
Nie mogę tego wyjaśnić, nie wiem dlaczego jestem taki tobą zainteresowany

Chcę tylko, żebyś wiedziała
Moje uczucie jest poza kontrolą
Kiedy jesteś przy mnie, po prostu tracę to [kontrolę]
Nie mogę przestać, nie przestanę
Nie przestanę, dopóki nie będziesz moja
Och dziewczyno, potrzebuję cię przy swoim boku
Powiedziałem, że nie przestanę, nie mogę przestać
Więc chwyć moją dłoń i chodź ze mną, nie widzisz?
Wszystko czego potrzebuję to ty, och dziecinko
Dlaczego zachowujesz się jakbyś mnie nawet nie słyszała
Czy nie widzisz, że bez ciebie dziewczyno moje życie nie ma sensu?
Potrzebuję cię w swoim życiu
Och dziewczyno, sprawiasz, że jestem lepszy
Nie możemy zostać razem?
Nic nie mogę na to poradzić dziecinko
Nie mogę przestać się zakochiwać, zakochiwać, zakochiwać
Powiedziałem, że nie mogę przestać się zakochiwać, zakochiwać, zakochiwać
Dla ciebie zrobię cokolwiek
To ciebie zawsze chcę
Chcę tylko się zbliżyć
Nie mogę przestać się zakochiwać
Cholera, B, ciągle myślę, że nie rozumieją
Jo Jay, po prostu z nimi porozmawiaj
Po prostu powiedz mi, czego potrzebujesz
I dziewczyno, gwarantuję
Że zostaliśmy sobie przeznaczeni
Dziecinko, wiesz o tym
Nie próbuj walczyć z tym uczuciem
Dziewczyno, wiem że to czujesz
Nie zaprzeczaj temu dziewczyno, pozwól żeby twoje uczucia
Po prostu przejęły kontrolę
Nie mogę przestać, nie przestanę
Nie przestanę, dopóki nie będziesz moja
Och dziewczyno, potrzebuję cię w swoim życiu
Nie przestanę, nie mogę przestać
Więc chwyć moją dłoń i chodź ze mną, nie widzisz?
Wszystko czego potrzebuję to ty, och dziecinko
Dlaczego zachowujesz się jakbyś mnie nawet nie słyszała?
Czy nie widzisz, że bez ciebie dziewczyno moje życie nie ma sensu?
Potrzebuję cię w swoim życiu
Och dziewczyno, sprawiasz że jestem lepszy
Nie możemy zostać razem?
Nic nie mogę na to poradzić dziecinko
Jesteś powodem, dla którego istnieję
I stoję tutaj, żeby wyznać ci swoje uczucia, och dziecinko
Tylko podejdź tu, dziewczyno pokażę ci, zawsze będę cię kochał
Dziewczyno jestem tutaj dla ciebie (cholera) Dumbfoundead powiedz im jak się czujesz
rap
Dlaczego zachowujesz się jakbyś mnie nawet nie słyszała
Czy nie widzisz, że bez ciebie dziewczyno moje życie nie ma sensu
Potrzebuję cię w swoim życiu
Och dziewczyno, sprawiasz że jestem lepszy
Nie możemy zostać razem?
Nic nie mogę na to poradzić dziecinko
tekst ohmyitskpop

1 komentarz:

  1. A ja mam do Ciebie prośbę, czy udałoby się przetłumaczyć tę pieśń ?

    http://youtu.be/uYsn02eyplg

    :))))))

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...